کد خبر: ۴۲۶۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران؛ بازی استقلال و پرسپولیس

ترکیب احتمالی داربی ۸۴ چیست؟

آمارها نشان می‌دهند که با وجود اختلاف زیاد دو تیم در جدول رده‌بندی، نمی‌توان استقلال را شکست خورده قطعی داربی دانست و از طرفی نمی‌توان حکم به شکست سرخ‌های پایتخت داد و این مسئله به جذابیت‌های داربی ۸۴ افزوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آمارها نشان می‌دهند که با وجود اختلاف زیاد دو تیم در جدول رده‌بندی، نمی‌توان استقلال را شکست خورده قطعی داربی دانست و از طرفی نمی‌توان حکم به شکست سرخ‌های پایتخت داد و این مسئله به جذابیت‌های داربی ۸۴ افزوده است.

ترکیب احتمالی داربی ۸۴ چیست؟

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از ایسنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه به مصاف هم می‌روند. نکات و ترکیب احتمالی دو تیم در این دیدار به شرح زیر است:

آمار منصوریان و برانکو

منصوریان در قامت سرمربی تیم‌های استقلال، نفت تهران و پاس همدان در مجموع ۶ بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. ماحصل کارنامه او دو برد، سه مساوی و یک شکست بوده است. تیم‌های او هفت بار به پرسپولیس گل زده‌اند و پنج بار هم از این تیم گل خورده‌اند.
اما برانکو آمار خوبی برابر استقلال دارد هرچند که این آمار در مقابل خود منصوریان آمار ضعیفی است.
برانکو برابر استقلال  پنج بار قرار گرفته است. او یک‌بار به عنوان سرمربی الاتفاق عربستان برابر استقلال قرار گرفت، هرچند که به دلیل مشکلات مالیاتی به تهران نیامد و در آن بازی تیمش به استقلال باخت. اما بازگشت او به پرسپولیس دو پیروزی و دو تساوی برای برانکو به همراه داشته است. تیم‌های او هفت گل به استقلال زده‌اند و ۶ گل دریافت کرده‌اند.
اما در تقابل‌های میان منصوریان و برانکو، آمار به سود منصوریان است. این دو سه بار به مصاف هم رفته‌اند و دو تساوی و یک پیروزی برای منصوریان در این میان ثبت شده است. تک برد منصوریان برابر برانکو در اواخر فصل گذشته رقم خورد و پیروزی نفت تهران برابر پرسپولیس، این تیم را از قهرمانی دور کرد. در آن بازی مجتبی حقدوست بازیکن جوان فعلی استقلال در آخرین دقیقه گل دوم را برای نفت تهران به ثمر رساند تا پرسپولیس دو بر صفر برابر نفت تهران تن به شکست دهد.

ترکیب احتمالی داربی ۸۴ چیست؟

ترکیب احتمالی

هرچند که استقلال در هفته‌های اخیر تغییرات زیادی در ترکیبش داشته و از سویی محرومیت کامیابی‌نیا در پرسپولیس پیش بینی ترکیب این تیم را سخت کرده است اما به نظر می‌رسد که تیم استقلال با ترکیب سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، بهنام برزای، امید ابراهیمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، علی قربانی و کاوه رضایی به میدان برود و تیم پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی در این بازی حاضر شود.

اتفاق ویژه

در ترکیب استقلال احتمال حضور فرشید اسماعیلی به جای مجتبی حقدوست وجود دارد و در آن سوی میدان این احتمال هست که به جای صادق محرمی، علیپور به میدان برود و فرشاد احمدزاده در خط دفاعی به میدان برود هرچند که پرسپولیسی‌ها شهاب کرمی را به تازگی به خدمت در آورده‌اند ولی بسیار دور از ذهن است که او در این بازی اولین تجربه بازیش برای پرسپولیس را بدست آورد.

نکته خاص

طبق آمارهای داربی، هرگاه فاصله دو تیم استقلال و پرسپولیس در جدول بیش از هشت امتیاز بوده است، هیچگاه تیم بالاتر پیروز از میدان خارج نشده است و اصطلاح معروف که داربی ربطی به جایگاه دو تیم ندارد را می‌توان با این مسئله اثبات کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین