کد خبر: ۴۲۸۰۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
فرماندار اعلام کرد:

خسارت ۵۰ میلیارد تومانی سیل به جهرم/ لزوم امدادرسانی هوایی به چند روستای جهرم

فرماندار ویژه جهرم حجم خسارت های سیل به این شهرستان را ٥٠ میلیارد تومان ارزیابی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، علی رضا صحرائیان  شنبه ۳۰بهمن در جلسه‌ی مطبوعاتی درباره‌ی خسارات سیلاب جهرم که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شدد، درباره‌ی خسارات سیل در جهرم گفت: در پی بارش‌های اخیر و سیل به‌وجود آمده حدود ۵۰میلیارد تومان خسارت وارد شده است؛ 1254 واحد مسکونی نیاز به بازسازی دارد و 2428 واحد نیز باید تعمیر و مرمت شود.

 صحرائیان با اشاره به خسارات حوزه‌ی راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: حدود ۱۵ میلیارد تومان در حوزه‌ی شهری خسارات وارد شده است که شامل شهرهای قطب‌آباد، دوزه، باب‌انار و خاوران است. به شهر جهرم نیز ۱۵ میلیارد تومان خسارات، تخمین زده شده است.

نماینده‌ی عالی دولت در شهرستان از آسیب‌های واردشده به بخش کشاورزی خبر داد و گفت: ۴۰میلیون تومان آسیب جدی وارد شده و هشت میلیارد تومان خسارت ناشی از بندهای خاکی، آبگیرها و پروژه‌های تغذیه مصنوعی آب است.

علیرضا صحرائیان تصریح کرد: در حوزه آب های شهری و روستایی به ترتیب شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و سه میلیارد تومان خسارت بوجود آمده است.

وی خسارات به وجود آمده در قسمت قطع برق در سطح شهر را 6 میلیارد تومان و ۵۰۰میلیون تومان، عنوان کرد و افزود: در حوزه‌ی بهداشت و درمان هم پنج میلیارد تومان مانند دانشگاه علوم پزشکی، آسیب وارد شده است.

او از مناطق نیازمند به امداد هوایی به عشایر های تیر اخجان، تنگه بستانک، تنگ کبوتری، اطراف رودخانه شور و منطقه‌ی خانه نهر اشاره کرد.

وی همچنین گفت: مجموعه روستاهای پشت کوه، چنار سوخته و قلعه تبر به دلیل مسدود شدن راه‌ها، نیازمند امداد هوایی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین