کد خبر: ۴۶۲۸۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

ثبت قرارداد سرمربی و بازیکنان تراکتورسازی در هیات فوتبال تبریز

اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی، با حضور در هیات فوتبال تبریز قراردادهای خود با این تیم را ثبت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرخ پوشان تبریزی که خود را مهیای شروع رقابت‌های فصل جدید کردند ظهر امروز در هیئت فوتبال استان حضور پیداکرده و قراردادهای خود را برای فصل جدید امضا کردند.

تمامی بازیکنان تیم تراکتورسازی در حالی قرارداد خود را امضا کردند که کاظم شهریاری قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازی و آرش جابری دبیر هیئت فوتبال استان در امضای این قراردادها از سوی باشگاه و هیئت فوتبال حاضر شدند.
 سرمربی جدید تراکتورسازان نیز به همراه سایر اعضای کادر تیم متشکل از کادر پزشکی و اجرایی نیز قراردادهای خود را برای فصل جدید مسابقات امضا کردند.

هم‌چنین  یحیی گل محمدی پس‌ازاینکه 13 بازیکن از تیم‌های پایه را در تمرینات تیمش مدنظر قرارداد داد، تصمیم گرفت 7 بازیکن را به تیم بزرگسالان اضافه کند.

 گل محمدی که علاقه خاصی به کار کردن با بازیکنان جوان دارد از اولین روز حضورش در تبریز، تمرینات تیم‌های پایه و آکادمی را زیر نظر گرفت و بازیکنانی را به تمرینات تیمش دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، حال پس‌ازاینکه اعضای کادر فنی تیم این بازیکنان را در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی تیم بزرگ‌سالان محک زدند گل محمدی نام 7 بازیکن را برای حضور در لیست تیمش اعلام کرد.

بر این اساس مهدی محمدیان، رضا سیف احمدی، علی اسماعیلی، امیر اسدزاده، حامد حسینعلی زاده، محمدرضا آزادی و رضا عبدی به‌عنوان بازیکنان پایه در لیست نهایی تیم حضور دارند و می‌توانند در فصل پیش روی تیم تراکتورسازی را همراهی کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین