کد خبر: ۶۲۸۰۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

وعده جهانگیری درباره یارانه معیشتی و کمک های حمایتی دولت به مردم

معاون اول رئیس جمهور گفت: پرداخت یارانه معیشتی ‌ادامه می‌یابد و امیدوارم ‌با راهکارها و جذب منابع جدید کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری از مردم شود.
وعده جهانگیری درباره یارانه معیشتی و کمک های حمایتی دولت به مردم
آفتاب‌‌نیوز :

اسحاق جهانگیری در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران، این استان را برای ملت ایران یک نقطه افتخار آفرین دانست و گفت: استان بوشهر در همه صحنه‌ها در مبارزات از جمله مبارزات ضد استعماری می‌درخشد و همواره نقش تعیین کننده‌ای داشته است.

وی به ظرفیت‌های استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه و پیشرفت است که خوشبختانه دریا به عنوان یک نقطه‌ای کلیدی برای توسعه محسوب می‌شود و اقتصاد دریا محور یکی از سیاست‌های جدی است که امروز در دستور کار است و ده‌ها طرح در زمینه مرتبط با دریا از جمله آبزی‌پروی‌، صنایع دریایی مقتدر، حمل و نقل دریایی، بنادر خوشبختانه استان بوشهر در این زمینه‌ها صاحب نام است و امروز عمده میگوی کشور در استان بوشهر تولید می‌شوداز اقلام مهم صادراتی است.

جهانگیری، استان بوشهر را در بخش انرژی تعیین‌کننده دانست و با بیان اینکه این استان پایتخت انرژی است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر در زمینه نفت و گاز، نقش مهمی دارد و اقتصاد کشور متکی به این استان است. یکی از ویژگی‌های استان بوشهر را انرژی هسته‌ای است و اکنون علاوه در مدار بودن یک نیروگاه اتمی، ۲ نیروگاه هسته‌ای دیگر با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلار در بوشهر در حال اجراء است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سفر به بوشهر گفت: در سفر امروز طرح‌های متعددی در زمینه کشاورزی، گلخانه، آبیاری‌های مدرن کشاورزی، دامپروری، گردشگری، صنایع دستی افتتاح می‌شود و مهم‌تر از همه در جلسه با مسئولان استان بوشهر در شورای اداری و اقتصاد مقاومتی، مشکلات و تنگناها بررسی و راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

جهانگیری، با تاکید بر پرشتاب شدن مسیر روبه توسعه استان بوشهر افزود: یکی از دغدغه‌های ملت ایران خاص بوشهر هم نیست موضوع معیشت مردم است و دولت به فشار معیشتی مردم آگاهی کامل دارد که مردم در فشار هستند.

وی بیان کرد: باید پذیرفت این فشارها، فشاری است که آمریکایی‌ها بر کشور وارد کرده‌اند و مهم‌ترین منبع درآمد کشور که نفت است تحریم کرده‌اند و مانع صادرات نفت کشور سعی می‌کنند بشوند، البته مدیریت کشور در تلاش است که با روش‌هایی موفق شود نفت صادر کند.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: منبع اصلی درآمد یک کشور وقتی در فشار قرار بگیرد خود به خود اقتصاد خانواده، اقتصاد کشور در فشار قرار می‌گیرد و امیدواریم با اجرای طرح‌های متعددی بتوانیم بخشی از این فشاری که بر مردم وارد شده کم کنیم. از صبوری وبردباری مردم تشکر می‌کنیم که تحمل کرده‌اند و امیدواریم روزهای بهتری پیش‌رو داشته باشیم.

وی با اشاره به روند پرداخت یارانه معیشتی افزود: آنچه تاکنون در دست اقدام است همه آن ادامه می‌یابد وامیدوارم نه تنهاطرح حمایتی معیشتی ادامه یابد بلکه تلاش می‌شود با راهکارهای جدید و جذب منابع جدید کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری از مردم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
1
وعده های سر خرمن همچنان ادامه دارد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین