کد خبر: ۶۳۶۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

سردار حاجی زاده: برای اخراج آمریکایی‌ها از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی باید متحد شویم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه امروز محور مقاومت تنها ایران نیست، بلکه این محور از دریای سرخ تا مدیترانه است افزود: همه ما باید متحد شویم تا نیروهای آمریکایی را از منطقه خارج و رژیم صهیونیستی را نابود کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت وگو با شبکه المسیره گفت: امروز محور مقاومت تنها ایران نیست، بلکه این محور از دریای سرخ تا مدیترانه است و از انصارالله یمن تا حزب الله لبنان است.

وی تاکید کرد: تمام کشورهای محور مقاومت متحد هستند، همه ما باید متحد شویم تا نیروهای آمریکایی را از منطقه خارج و رژیم صهیونیستی را نابود کنیم.

سردار حاجی زاده: برای اخراج آمریکایی‌ها از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی باید متحد شویم

سردار حاجی زاده در ادامه گفت: اقرار نکردن آمریکا به کشته شدن نیروهایش در عین الاسد نشان دهنده ذلت آن ها است؛ آن ها در ابتدا یک چیز گفتند و پس از آن نیز چیز دیگری اعلام کردند و اخیرا اعتراف کردند که 109 نظامی آن ها دچار ضربه مغزی خفیف شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: واشنگتن حتما بزودی به کشته شدن افرادی اعتراف می‌کند که اکنون می گوید دچار ضربه مغزی شده اند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مساله مهم در حمله به عین الاسد ریختن آبروی آمریکا و از بین بردن هیبت آن است، زیرا ما بزرگ ترین پایگاه آمریکایی را هدف قرار دادیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین