کد خبر: ۶۳۶۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

کمپین ریاست جمهوری ترامپ همراه با "خشم، نفرت و انتقام"

واکنش‌ها و اقدامات ترامپ پس از تبرئه شدن در پرونده استیضاح این تصور را به وجود آورده که کمپین انتخاباتی‌ او بر پایه "خشم، نفرت و انتقام" پیش خواهد رفت.
کمپین ریاست جمهوری ترامپ همراه با
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اخیرا کلیپی را در توئیتر به اشتراک گذاشته که در آن نشان داده می‌شود یک شهردار آمریکایی با میکروفن روشن متصل به کراواتش به سرویس بهداشتی رفته است! وی سپس بخشی از سرمقاله نیویورک تایمز را در پایین این ویدئو گذاشته که در آن آمده است: به نظر می‌رسد "رالف والدو امرسون" (سرمقاله‌نویس، سخنران و شاعر آمریکایی در قرن 19) درسی از جلسه استیضاح ترامپ در سنا را پیش بینی کرده است؛ امرسون گفته وقتی به یک پادشاه حمله می‌کنید، باید او را بکشید. دشمنان ترامپ به او حمله کردند اما نتوانستند او را از پای در بیاورند. ترامپ پیروز از بزرگترین آزمون ریاست جمهوری‌اش سربلند بیرون آمده و حالا پس از تبرئه از استیضاح، با خشم، نفرت و انتقام کمپین انتخاباتی خودر ا پیش می‌برد.

ترامپ سپس در توئیت خود با اشاره به روند استیضاح آورده است: "بزرگترین پی‌گیری موهومات در تاریخ آمریکا!"، ادعایی که رئیس جمهوری آمریکا با وجود رای ۴۸ سناتور به محکومیت وی بابت تلاش‌هایش در اعمال فشار به اوکراین برای تحقیق از رقبای سیاسی‌اش مطرح کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین