کد خبر: ۶۶۲۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

فیلم| لحظه رویارویی ببر با مار پیتون غول پیکر

ویدئویی از لحظه رویارویی یک ببر با مار پیتون غول پیکر در فضای مجازی منتشر شده و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

ویدئویی که بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، لحظه رویارویی یک ببر با مار پیتون غول پیکر را به تصویر می‌کشد. این ویدئو که پیشتر در اوت سال ۲۰۱۸ در فضای مجازی منتشر شده بود به تازگی توسط مامور جنگلبانی هند که «سوسانتا ناندا» نام دارد و ویدئو‌هایی از دنیای حیوانات را در صفحه توئیتر خود منتشر می‌کند به اشتراک گذاشته شده است.

این ویدئو اولین بار توسط «شاراتا آبراهام»، طبیعت شناس هندوستانی در پارک ملی ناگارول هند تهیه شده بود. او در تاریخ ۳۱ اوت سال ۲۰۱۸ لحظه رویارویی ببر با این مار پیتون غول پیکر را ثبت کرد.

عکس| لحظه رویارویی ببر با مار پیتون غول پیکر

آبراهام در توضیح این ویدئو که در اینستاگرام خود منتشر کرده بود نوشت: "من در حاشیه رودخانه کابینی سوار بر فروز بودم که وارد قلمرو این ببر نر شدم. مدت ۱۵ دقیقه در جاده این ببر را تعقیب کردم تا هنگامی که این حیوان و مار پیتون با یکدیگر مواجه شدند. پیتون در حال عبور از عرض جاده بود و ببر تصمیم گرفت بدون ماجراجویی صحنه را ترک کند."

در ویدئویی که آبراهام منتشر کرد، ببر مذکور با احتیاط در مقابل این خزنده غول پیکر حرکت و با کنجکاوی به آن نگاه می‌کرد. سوسانتا ناندا نیز این ویدئو را بار دیگر در توئیتر خود منتشر کرد. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۱۲۰۰۰ بیننده داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فائزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
آیا پیتون برنده میشه یا ببر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین