کد خبر: ۶۶۷۵۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

گل‌محمدی: دیاباته شگفت‌انگیز است

گل محمدی در نشست خبری بازی برابر سایپا گفت: برخی رسانه ها که تعدادشان خیلی کم است، دنبال حواشی برای تیم هستند و می‌خواهند آرامش درونی تیم را بگیرند. این ها آدم های شناخته شده هستند و من این را به بازیکنان هم گفتم
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری دیدار برابر سایپا گفت: «وقتی شما چهار هفته زودتر قهرمان می‌شوید، کار سخت می‌شود و باید تقسیم انرژی انجام دهیم تا هم به بازیکنان به بازی با استقلال برسند و هم انرژی کافی داشته باشند. برنامه ریزی سختی داشتیم و سعی کردیم این اتفاق بیفتد.»

یحیی گل‌محمدی با اشاره به وضعیت فشردگی مسابقات اظهار داشت: در هر صورت بازیکنان انسان هستند و ربات نیستند. فشردگی مسابقات زیاد است و لیگ فرسایشی شده و ۱۵-۱۶ ماه یک فصل طول می‌کشد. امیدوارم بتوانیم هم از نظر روحی - روانی در شرایط خوبی باشم و هم از نظر بدنی مقابل استقلال وضعیت خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی: دیاباته شگفت‌انگیز است

سرمربی پرسپولیس در مورد محرومیت دو بازیکن گفت: برای شجاع و کامیابی نیا که محروم هستند جایگزین داریم و تغییراتی را هم خواهیم داشت.

او راجع به نقل و انتقالات توضیح داد: همیشه در زمان نقل و انتقالات رسانه ها گمانه زنی درباره ورودی و خروجی دارند. این درباره تیم ما نیست و برای همه است اما برخی رسانه ها که تعدادشان خیلی کم است، دنبال حواشی برای تیم هستند و می‌خواهند آرامش درونی تیم را بگیرند. این ها آدم های شناخته شده هستند و من این را به بازیکنان هم گفتم. به باشگاه هم گفتم که حفظ همه بازیکنان اولویت تیم بستن ما برای امسال است و بعد از این به سراغ نقل و انتقالات می‌رویم و طبیعی است که هر فصل چند بازیکنی را باید بخریم. باید ببینیم کدام بازیکنان با ما تمدید می‌کنند یا با ما هستند و بعد بر اساس آن به نقل و انتقالات می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس درباره آسیا هم عنوان کرد: البته متاسفانه فرصتی نیست و برنامه ها برای باشگاه های آسیایی فشرده است. الان من شنیدم که میخواهند فیفادی هم برگزار کنند که این ظلم بزرگی به چهار نماینده آسیایی است چون هم زمان استراحت، هم تمرین و هم نقل و انتقالات را می‌گیرند و خسته و کوفته بازیکنان را به آسیا می‌فرستند.

گل‌محمدی افزود: امیدوارم که بحث فیفادی را فدراسیون تعطیل کند و چون بازی تیم ملی یک سال دیگر است، هیچ دلیلی ندارد باشگاه ها را خسته و ناتوان به آسیا بفرستیم. اگر این اتفاق بیفتد مقصر نتایج فدراسیون خواهد بود که این برنامه ریزی را انجام می‌دهند. از باشگاه ها هم میخواهم که نسبت به این موضوع واکنش خوب نشان دهد. ما باید با تیم کامل به آسیا برویم و بازی تدارکاتی و تمرین خوب داشته باشیم و در غیر این صورت همه باشگاه های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند.

او در پایان صحبت هایش گفت: از دیاباته به خاطر صحبت های خوبش تشکر میکنم. نه به خاطر این که به تیم ما تبریک گفتند، به این خاطر که زیبا صحبت کردند و از صحبت هایش لذت بردم. نشان داد علاوه برفوتبالیست بزرگ، انسان بزرگی هم هست. خوشحالم که او در لیگ ماست و خیلی وقت بود که همچین صحبت هایی را در فوتبالمان نداشتیم و این که یک نفر از خارج چنین چیزی بگوید شگفت انگیز است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین