کد خبر: ۶۶۸۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

آیت الله یزدی به نمایندگان: مجلس جای جار و جنجال و پرداختن به حواشی نیست

آیت الله یزدی با دعوت نمایندگان به همدلی و دوری از اختلافات گفت: سلیقه های مختلف نمایندگان نباید به اختلاف و تشکیل دسته‌بندی‌های متعدد تبدیل شود. بنابراین نمایندگان محترم سعی کنند که با وجود این دسته بندی ها و فراکسیون‌ها به هم نزدیک تر و مرتبط تر باشند.
آیت الله یزدی به نمایندگان: مجلس جای جار و جنجال و پرداختن به حواشی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

 آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با قاضی‌زاده هاشمی نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرصت کوتاه خدمت‌گذاری توصیه کرد: «واقعیت این است که دوران مسئولیت خیلی سریع تر از آنچه که تصور می‌کنیم به پایان می‌رسد بنابراین باید از این فرصتی که برای شما پیش آمده است، به نحو احسن استفاده کنید و قدر آن را بدانید.»

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو فقهای شورای نگهبان با تاکید بر جایگاه مهم مجلس در نظام اسلامی گفت: «مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان مهم کشور است و ان شاءالله با تلاش و مجاهدت نمایندگان، بتواند به آن جایگاه ارزشمند خود برسد.»

رییس شورای عالی جامعه مدرسین با توصیف شرایط مجلس انقلابی افزود: «مجلس انقلابی و اسلامی باید به خواسته های دین خداوند عمل کند. مجلس انقلابی به دنبال جار و جنجال و پرداختن به حواشی و پاک کردن صورت مساله نیست، بلکه سعی می‌کند موانع و مشکلات را با جدیت تمام، رفع و اصلاح کند.»

آیت الله یزدی، نمایندگان مجلس را نماینده همه مردم کشور دانسته و تاکید کرد: «نماینده باید به اصول قانون اساسی اعتماد و اطمینان داشته باشد. قانون اساسی می گوید نماینده مجلس، نماینده همه کشور است نه نماینده حوزه انتخابی. البته منظور این نیست که به مشکلات حوزه انتخابیه خود توجه نکند، منظور این است که وقتی لایحه در مجلس ارائه می‌شود منفعت آن لایحه و طرح را برای کل کشور در نظر بگیرد نه فقط برای حوزه انتخابی یا تهیه‌کننده آن لایحه و طرح. پس نمایندگان محترم باید منافع کل کشور را بر منافع حوزه انتخاب خود مقدم بدانند. »

آیت الله یزدی با دعوت نمایندگان به همدلی و دوری از اختلافات اظهار داشت: « سلیقه های مختلف نمایندگان نباید به اختلاف و تشکیل دسته‌بندی‌های متعدد تبدیل شود. بنابراین نمایندگان محترم سعی کنند که با وجود این دسته بندی ها و فراکسیون‌ها به هم نزدیک تر و مرتبط تر باشند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
بالا سر این تیپ نمایندگان مجلس باید این آقایان باشند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین