کد خبر: ۶۶۹۶۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰

وزیر بهداشت: نگران موج جدید کرونا هستیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نگرانم از این‌که با بی توجهی‌ها، شاهد موج جدیدی از بیماری کرونا باشیم؛ همکاران ما هم خسته هستند و ممکن است خیلی از آنها در صحنه خدمت‌رسانی حضور نداشته باشند و نگرانم که همکارانم قربانی بی توجهی برخی افراد شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی روز پنجشنبه در نشست کمیته ملی شهید خدمت که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی برگزار شد، افزود: زمانی که برای شهدای خدمت کادر بهداشتی و درمانی به مقام معظم رهبری نامه نوشتم، ایشان با محبت ویژه‌ای که دارند در کوتاه‌ترین زمان و کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ نامه را دادند و اعلام رضایت کردند.

به گزارش وزارت بهداشت، وی ادامه داد: افتخار داشتم که از روز سوم جنگ در مناطق جنگی حضور داشته باشم اما تفاوت آن زمان با شرایط کنونی این بود که می‌دانستیم دشمن از چه مسیری می‌آید. در شرایط پاندمی کرونا، عزیزترین افراد در کنار و روبه‌روی ما نشسته‌اند و ممکن است بمب ویروس باشند و ما خبر نداشته باشیم.

وزیر بهداشت: نگران موج جدید کرونا هستیم

نمکی اظهار کرد: دستورالعمل شهدای خدمت برای کادر بهداشتی و درمانی منطبق بر چارچوب آیین نامه شهدای خدمت باید بسرعت و با همکاری بخش‌های مختلف، تهیه و بعد از بررسی و تصویب در این کمیته، به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
داداشی
|
France
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
الان نگرانین دارین مدرسه ها رو باز می کنین؟؟
نگران نبودین چکار می کردین؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
اگه نگران بودین مثل پلیس هند هنجار شکنان رو تنبیه فیزیکی میکردین.
باید با برخی افراد برخورد فیزیکی صورت بگیره.متاسفانه خیلی ها توی این تعطیلی های اخیر به مسافر رفتن و اصلا رعایت نکردند.چاره ای نیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین