کد خبر: ۶۷۷۷۶۸
تعداد نظرات: ۵۹ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
آیا همه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی خواب بودند؟

فیلم| جنجال جشن بیعت با امام زمان در اوج کرونا؛ در مشهد چه خبر است آقای علم‌الهدی؟

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به برگزاری جشن و تجمع در شهر مشهد گفت: از مردم و مسئولین تعجب می‌کنم که بعد از این همه مدت چرا اجازه می‌دهند چنین اتفاقاتی رخ دهد.
فیلم| جنجال جشن بیعت با امام زمان در اوج کرونا؛ در مشهد چه خبر است آقای علم‌الهدی؟
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم جشن بیعت با امام زمان (عج) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد. در این مراسم علی اکبر رائفی پور، مدیر مؤسسه مصاف به ایراد سخنرانی پرداخت. احمد واعظی، حسین طاهری و محمدرضا طاهری به مدیحه سرایی پرداختند و همچنین صابر خراسانی شعرخوانی کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در روزهایی که کرونا در سراسر ایران و به خصوص در استان خراسان روند صعودی دارد وهر روز صدها نفر قربانی می شوند، برگزاری مراسم جشن بیعت با امام زمان (عج) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، باعث تعجب شده است و انتقادهای زیادی در پی داشته است.

علی کریم‌پور، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مشهد، توضیح داده است که این جشن با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شده و مجوز برگزاری آن به صورت شفاهی اخذ شده است.

روزنامه اعتماد در همین زمینه نوشته است:  سردرگمی‌ها ادامه داشت تا اینکه خبر اعطای مجوز به رائفی‌پور و یارانش از سوی مرکز بهداشت شماره یک مشهد رسانه‌ای شد؛ خبری که از سوی معاون سیاسی فرماندار مشهد اعلام شد ولی یک تناقض بزرگ داشت.

برپایی جشن در مشهد در روزهای کرونایی

دوشنبه هفته جاری ۳۳۷ خانواده و روز گذشته نیز ۳۴۶ خانواده داغ عزیزان‌شان را دیدند و مجموعا ۱۲ هزار و ۹۶۸ مبتلا جدید به ویروس کرونا در دو روز گذشته در سراسر ایران شناسایی شدند.

ستاد ملی مقابله با کرونا نیز به‌واسطه همین رکوردشکنی‌های ۸ ماهه این بیماری در ایران تشکیل شد؛ نشستی که در نتیجه آن ۴۳ شهرستان ایران در وضعیت حاد اعلام شده و همزمان دستوراتی برای تعطیل حرم‌های قم، تهران و البته مشهد صادر شد.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، حداقل روی کاغذ قرار بر آن بود تا در این شهرستان‌ها ممنوعیت و محدودیت‌های شدیدی وضع شود ولی گزارش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کلی ناقض این مساله است و از قرار معلوم برخی گوش‌شان بدهکار خطرات ویروس کرونا نیست.

تلخ آنکه در این میان گروهی که در اظهارات‌شان خود را «انقلابی» معرفی می‌کنند نیز توجهی به دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا نکرده و همایشی چندهزار نفری را در شرایطی در مشهد برگزار کردند که بنا بر اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این کلانشهر نیز در وضعیت قرمز قرار دارد و تعداد مبتلایان به کرونا در آن به ‌صورت روزانه در حال افزایش است.

«جشن» در روزگار کرونایی

علی‌اکبر رائفی‌پور این روزها چهره‌ای شناخته شده در میان اصولگرایان است. او که در سال‌های گذشته از موضوع حجاب و مسائل مرتبط با مهدویت و ظهور گرفته تا اقتصاد و سیاست خارجی سخنرانی کرده، ظهر دوشنبه هفته جاری اقدام به برگزاری همایشی با عنوان «جشن بیعت» در استادیوم «امام رضا» مشهد کرد و پخش زنده این جشن نیز از سایت «مصاف» متعلق به موسسه او پخش شد. جشنی که در جریان آن، رائفی‌پور در شرایطی از بایدها و نبایدها گفت که اصولگرایان نیز چندان حاضر به حمایت از او نیستند.

جالب آنکه خبرگزاری‌های وابسته به برخی نهادها، در شرایطی از یکی، دو روز پیش، وعده برگزاری این همایش را داده بودند که مشخص نبود در شرایط اوج‌گیری ویروس کرونا در ایران و رکوردشکنی‌های روزافزون آن و البته فریادها و گلایه‌های وزیر بهداشت از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اجازه برگزاری این همایش از سوی کدام فرد و نهاد صادر شده است.

جنجال مجوز

همزمان با برگزاری جشن «بیعت» در مشهد، فعالان سیاسی و رسانه‌ای از هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب یکی پس از دیگری در صفحات شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی با استناد به تاکیدات اخیر رهبری مبنی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، به انتقاد از برگزاری این جشن پرداختند. انتقاداتی که با پایان این جشن و انتشار تصاویر آن دوچندان شد.

فیلم| جنجال جشن بیعت با امام زمان در اوج کرونا؛ در مشهد چه خبر است آقای علم‌الهدی؟

اگرچه حاضران حامیان نه چندان پرتعداد رائفی‌پور در شبکه‌های اجتماعی تلاش داشتند، منتقدان را به ضدیت با دین اسلام و مبانی شیعه متهم کنند ولی تصاویر دست به دست شده در شبکه‌های اجتماعی عمدتا از عدم رعایت فاصله اجتماعی و بعضا حضور افرادی بدون ماسک حکایت داشت.

در این میان اما اوضاع زمانی جالب‌تر شد که احمد ریواده، معاون سیاسی فرماندار مشهد در اظهاراتی که ایسنا آن را منتشر کرد، گفت که «اخیرا از سمت فرمانداری و ستاد مبارزه با کرونا استان هیچ مجوزی برای برگزاری مراسم‌ها صادر نشده است و از برگزاری هر مراسمی که سلامت مردم را به خطر بیندازد جلوگیری به عمل خواهد آورد.»

اوضاع اما زمانی جالب‌تر شد که شهرداری مشهد نیز حاضر به پذیرش مسوولیت این جشن نشد. بتول گندمی، عضو شورای شهر مشهد در همین راستا به پایگاه خبری مدارا گفت که «شهرداری مشهد هیچ مجوزی در خصوص برگزاری جشن بیعت صادر نکرده» و «برگزارکنندگان مراسم از لوگوی شهرداری مشهد سوءاستفاده کرده‌اند.»

سردرگمی‌ها ادامه داشت تا اینکه خبر اعطای مجوز به رائفی‌پور و یارانش از سوی مرکز بهداشت شماره یک مشهد رسانه‌ای شد؛ خبری که از سوی معاون سیاسی فرماندار مشهد اعلام و ایسنا آن را منتشر کرد ولی یک تناقض بزرگ داشت. ورزشگاه «امام رضا» مشهد اساسا در حوزه مرکز بهداشت شماره یک مشهد قرار ندارد که این مرکز اقدام به صدور مجوز برای برگزاری جشن «بیعت» به رائفی‌پور و یارانش کند. تناقضی که کیانوش جهانپور از معاونان وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو با یادآوری پیگیری‌هایش در این زمینه نوشت که «حسب اطلاع از منابع مسوول، هیچ مجوزی از ناحیه وزارت بهداشت یا دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای برپایی تجمع و مراسم عمومی تحت‌عنوان بیعت یا... (آن هم تنها ۴۸ ساعت بعد از رهنمودها و تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با کرونا) برای هیچ فرد یا گروهی صادر نشده است.»

مسوولیت با کیست؟

چند ساعت از توییت سخنگوی سازمان غذا و دارو گذشته بود که تصویری در شبکه‌های اجتماعی و از سوی فعالان رسانه‌ای منتشر شد. تصویری که بر اساس آن، باید گفت نه‌تنها جشن «بیعت» برگزار شده توسط رائفی‌پور بدون مجوز نبوده، بلکه مجوز برگزاری این جشن از سوی اداره تبلیغات اسلامی مشهد و با امضای علی کریم‌پور، رییس این اداره صادر شده است.

اداره تبلیغات اسلامی که زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند و نکته قابل توجه در این میان آنکه برخی فعالان رسانه‌ای میانه‌رو همچون فرید مدرسی در توییتر خود از نقش امام جمعه مشهد در این میان سخن به میان آورده و با تاکید بر انتصاب کریم‌پور به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی مشهد بنا به توصیه احمد علم‌الهدی، خواستار ورود او به ماجرای برگزاری این همایش شدند. حال آنکه چرا اداره تبلیغات اسلامی مشهد در شرایطی که بیانات رهبری صریح است، اجازه برگزاری چنین جشنی را صادر کرده، پرسشی است بی‌پاسخ.

در این میان و فارغ از آنکه آمر و عامل برگزاری این جشن مسوولیتی در قبال افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد برعهده خواهند گرفت یا خیر، نقطه پایان بحث می‌تواند اظهارات مینو محرز به عنوان یکی از اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا باشد. او در جریان اظهاراتی که پایگاه خبری مدارا آن را منتشر کرد، با ابراز تاسف از برگزاری چنین جشنی آن هم در شراط اوج‌گیری ویروس کرونا در ایران گفت که «گویا برخی هنوز باور ندارند که این بیماری به‌ صورت وحشتناک در کشور زیاد شده است و نباید اجازه برگزاری تجمعات را داد. فقط می‌توان متاسف بود. فقط می‌توانم بگویم که متاسفم! کسانی که چنین تجمعی را در مشهد ایجاد کردند، مسوول هستند و باید پاسخگو باشند.»

دکتر علی بیرجندی‌نژاد، رییس سازمان نظام پزشکی مشهد نیز برگزاری این جشن را با توجه به شرایط بحرانی در شهر مشهد اقدامی به دور از منطق و وجدان است و به خبرگاران گفت: در حالی که پزشکان و پرستاران ما به قیمت جان خود و تحت شرایط بسیار سخت به بیماران کرونایی ارائه خدمت می‌کنند، برپایی چنین برنامه‌هایی حکم تیر خلاص بر پیکر خسته کادر بهداشت و درمان دارد."

محمد مهاجری، روزنامه‌نگار اصول‌گرا نیز در یادداشتی در کانال تلگرام خود نوشت فقط دو سه روز پس از سخنان رهبر انقلاب "چند هزار نفر توسط کباده‌کش‌های ما اصولگراها برای یک مراسم تحت عنوان بیعت با امام زمان همه پروتکل‌ها را زیر پا گذاشتند. یعنی همه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی خواب بودند و متوجه این مراسم نشدند؟ یا فکر کرده‌اند بیعت با امام زمان که آرمان جمهوری اسلامی است ربطی به حکومت ندارد؟! یا مشهد جزء خاک جمهوری اسلامی نیست؟ راستی کجا تشریف دارد آقای علم‌الهدی؟"

مینو محرز: فقط می‌توانم بگویم متاسفم!

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به برگزاری جشن و تجمع در شهر مشهد گفت: از مردم و مسئولین تعجب می‌کنم که بعد از این همه مدت چرا اجازه می‌دهند چنین اتفاقاتی رخ دهد.

به گزارش مدارا، دکتر مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به برگزاری جشن بیعت و تجمع در شهر مشهد گفت: از مردم و مسئولین تعجب می کنم که بعد از این همه مدت چرا اجازه می دهند که چنین اتفاقاتی رخ دهد.  گویا برخی هنوز باور ندارند که این بیماری به صورت وحشتناک در کشور زیاد شده است و نباید اجازه برگزاری تجمعات را داد. فقط می توان متاسف بود. فقط می توانم بگویم که متاسفم! کسانی که چنین تجمعی را در مشهد ایجاد کردند مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

گفتنی است رائفی‌پور که در تجمع مشهد شرکت کرده بود و پیشتر از برگزاری تجمعات برای درگذشت محمدرضا شجریان انتقاد کرده بود.

رائفی‌پور انتقادها به حضورش در این مراسم را رد کرد و نوشت که تمامی مراسم های خود را از "به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو کرده" و مشاهداتش هنگام ورود به مراسم مشهد حاکی از رعایت ضوابط بهداشتی، تست تب، شرط داشتن ماسک و نشانه‌گذاری صندلی‌ها برای حفظ فاصله اجتماعی بوده است و "آنچه بنده از روی جایگاه سخنرانی دیدم نیز حاکی از تناسب نسبی در پراکندگی جمعیت بود. همه مراسمات عزاداری ماه محرم مشهد به همین شیوه در ورزشگاه امام رضا برگزار شده است."

فیلم| جنجال جشن بیعت با امام زمان در مشهد در اوج کرونا؛ در مشهد چه خبر است آقای علم‌الهدی؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
7
135
خوب اقای علمالهدی که قبلان گفته بودند مشهد را بدهید ما خودمان اداره میکنیم این بار دوم است که ایشان برای کشور مساله ایجاد میکند ببینیم چه برخوردی میشود این یک امتحان است ببینیم قانون برای خودی وغیر خودی یکیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
هیچی!
تازه در حال تدارک برای برگزاری مراسم در جلوی سفارت سابق آمریکا در تهران هستند. جالب است که سخنران در نظر گرفته شده برای این مراسم، قالیباف، کرونایی شد!!!
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
149
27
ملت تو هواپیما ها یکی دو ساعت در فضای بسته و چفت هم بشینن، هیچکی صداش درنمیاد، خانم مینو محرز متاسف نمیشه، اما اینجا که میرسه، ملت در فضای باز، اونهم نصف بیشترشون با فاصله از هم و حالا یه عده ای هم کنار هم که حداکثر میشه مثل هواپیما ولی این با تفاوت که فضا بازه، میشه دردسر و افتضاح و مشکل؟!!
چرا هنوز درِ رستوران ها در تهران و شهر های دیگه بازه و ملت بدون ماسک میشینن کنار هم و مشغول خوردن میشن و هیچکی هم حرف نمیزنه یا اگر هم میزنه اقدامی نمیکنه؟!
آخه انصاف کجا رفته؟! یه عده نشستن فقط به یه گروه خاص گیر دادن که چرا اینجور کردید و چرا اونجور کردید و حال آنکه بدتر از اونو خیلی های دیگه دارن انجام میدن اما آب از آب تکون نمیخوره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
اینها خلاف نظر در مورد کرونا عمل کرده اند. باید گردانندگان این تجمع مورد پیگرد قرار گیرند. تا درس عبرتی شود برای دیگران.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
تو هواپیما و رستوران و ...غیر از یک عده مجبورن بشینن ولی اینجا داوطلبانه میای میشینی. می فهمی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
نصف بیشترشون مجبور نیستن
میخواستن سفر برن، غذا بخورن ...
بعدش هم چرا بسته بودن فضا رو در نظر نگرفتی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
اگر یک عده دارند اشتباه می کنند، توجیهی برای اینکه یک عده دیگر اشتباه دیگری بکنند نیست. ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
همین ها باعث شده که امروز تعداد تلفات به ۴۱۵ نفر برسد. این عدد نسیت . جان انسانهایی ست که به فرموده ی قران حرمت دارد. چرا لجبازی می کنید؟ پاسخ حرمت خون مومنین را فردای قیامت چگونه می دهید؟ این خانواده های داغدار را دیده اید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
اون آقایی که میگی آمار به 415 رسیده،
الانی که آمار کرونا تهران همینجور داره بالا میره چه ربطی به این تجمع ها داره عزیزم؟!
رفتی پشت سر مردم دیدی کی کجا رفت و بعد کرونا گرفت که اینجا آمدی اینجوری حرف میزنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
ضمن اشتباه بودن مسافرت رفتن ، صداوسیما فقط مسافرت رفتن رو برجسته میکند و نسبت به برگزاری مراسمات اینچنینی هیچ عکس العملی نشان نمیدهد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
آفرین امروز یک کانالی دعوت به تجمع کرده بود اونم واسه تولد کوروش اتفاقا همون کانال به این مراسم حمله کرده بود آدم باید شرف داشته باشه فرقی نمی کنه مسلمان یاپیرو هر دینی باشه
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
3
78
باشدکه همه به دلیل چندمین بارابتلا به کرونا بمیریم و از دست جهل مردمی که حتی به سلامت تنشان اهمیت نمیدن راحت بشیم و مسئولیتش هم باشد گردن اونهایی که توجه نمیکنن
اینا همونهایی هستن که به توصیه پزشکها گوش نمیدن و باید از دامپزشکها بخوایم براشون توضیح بدن
واقعا نمیفهمم که چطور یک عده با هر مجوزی حق دارند پروتکلهای بهداشتی رو بشکنن و یک عده ای چندماهه مجبورن تو خونه ها بمونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
5
55
در هواپیما مجبورن برا کار وزندگیشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
نصفشون فقط و فقط برای سفره و بس.
کار و زندگی کجا بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
شرکت های هواپیمایی که مجبور نیستن چفت هم بشونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
درکنسرت های کیشو وووو چطور قربان. ثانیا متروهم مجبورن .پس همینه دیگه .یقین بدون اتوبوسها هواپیماها کنسرتها باشگاها متروها ووووو .همینه عزیزم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
82
7
چکار به اقای علم الهدی دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
مشکل مملکت ما وجود این افراد در رده های اجرایی و نصمیم گیری هست
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
6
48
مطمئن باشید خود صاحب زمان هم راضی نیست مردم اسباب زحمت و مریضی برای دیگران شوند اگر فقط ۱۰ نفر در این مراسم ناقل بودند دوهفته ی آینده تعداد زیادی راهی بیمارستان خواهند شد. چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
این جماعت اصلا نمی دانند ویروس چیست اینها با واکسن هم مخالف اند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
راست میگی یعنی ایناییکه الان میان بیمارستان اکثرااز مراسم جلوی بیمارستان جمع کرونا گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
دراجرای کنسرت درکیش چطور قربان اونجاکه سقف دارم بوده .لابد کرونا اونجانیومده وچنجای دیگه. حالا اقای عبدی اگه سخنران بود ایرادی نداشت حتی رسانهای اصلاح طلب تاییدشن میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
خیلی از اینها اصل بیماری را هم انکار می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
5
38
ای کاش بجای جشن گرفتن فقط به اخلاقیات غمل بکنیم کافیه . قلب امام زمان (ع) از بی اخلاق ها خیلی ها به درد می اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
5
76
حماقت ...دست از سر این ملت برنمیداره
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
شما حماقت سیاسی دارید که همه ی امور دینی و مذهبی مردم و جامعه را به خاطر کرونایی که خود حضرات وارد مملکت کرده اند، گرفته اید. شما اگر مرد هستید جلوی اجتماعات در قطارها و متروها و بانکها و ه.واپیماها و دهها جای دیگر را بگیرید که کانون اصلی زایش و شیوع کرونا و هزاران درد و مرض بی درمان هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
اگه درکیش کنسرت میذاشتند بنظر شما فهمیده میشدند .اصلا فهمیدید کنسرتها.کجا .کی برگزارمیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
42 سال است که مردم دیگر کتاب نمی خوانندوفقط بدنبال مسائل اقتصادی هستندلذا.........................
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
77
19
برگزاری مراسم تدفین شجریان با اون وضع در مشهد مشکلی نداشت؟
بعدشم برگزاری مراسمی که سخنرانش رائفی پور بوده چه ربطی به علم الهدی داره؟
یه کم انصاف داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
همش اشتباه است . هرتجمعی باعث همه گیری ویروس میشه . هرتجمعی میخواد باشه هر تجمعی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
4
65
اینها نیاز به مجوز ندارند. علم الهدی گفته بود اداره استان رو به خودمون واگذار کنید. کسی تحویل نگرفت خودش مجوز صادر میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
59
13
درسته که همه باید رعایت کنیم ولی چه طور برای شجریان تجمع مردم از نظر شما آفتابی ها و طرفدارانتون هیچ اشکالی نداره و تبلیغ هم می کنید میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
دوست عزیز هر دو اشکال دارد البته این حجم جمعیت با ان قابل مقایسه نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
برای شجریان هیچ مجوزی داده نشد و هرکی رفت خودش خواست ولی اینجا طرف رفته مجوز گرفته!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
4
49
چرا صدای از علم الهدی در نمی یاد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
2
33
شهرداری دروغ می گوید خودش شریک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
23
19
از نطر سایت وزین آفتاب حتی علم الهدی هم مقصره ولی دولت مقصر نیست

باشه اصلا حق با شما (بی دلیل و بی منطق) مشهد تقصیر علم الهدی
در کشور چه خبر است آقای روحانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در تهران چه خبر است؟؟؟؟؟
وضعیت تهران از قرمز به سیاه رسیده است شما دنبال علم الهدی هستید؟؟؟
جان مردم را هم سیاسی می کنید؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
1
28
امان فرصت طلبی خواص
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
5
30
می خواهند موج چهارم مرگ ومیر کرونا را در کشوراجرایی کنند.با عزاداری های محرم موج سوم کرونا را در کشور اجرایی کردند وهزاران دوستدار وشیعه ابا عبدالله الحسین علیه السلام را به کام مرگ فرستادنددلیل آن هم این بود که در استانهای سنی نشین وضعیت شیوع ومرگ ناشی از کرونا سفید تا زرد بود ولی در استانهای شیعه نشین همه قرمز وفوق حاد بودیعنی دراستانهایی که عزاداری نداشتیم شیوع ومرگ هم نداشتیم.نمی دانم این مسئولین درآن دنیا وروز محشرجواب خدا ورسول خدا صلوات الله علیه وائمه معصومین علیه السلام خصوصا جواب حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را چگونه می خواهند بدهندکه با عدم رعایت توصیه های ستاد کرونا موجب تجمع وآلودگی ومرگ دوستداران وعاشقان وشیعیان آن حضرت شدند؟؟؟!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
1
30
عقل سلیم کجاست؟
سید حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
2
28
تجمعی به این گستردگی چطور مسیولین از قبل متوجه نشدند؟فرماندار.تربیت بدنی.نیروی انتظامی.سپاه.اطلاعات .و........همه مگر خواب بودند؟بقول خانم محرز فقط باید گفت متاسفم.ومتاسفم ومتاسفم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
2
35
به کسی گفتند دمر آب نخور گفت چرا گفتند عقلت کم می شود گفت عقل چیست گفت بخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
1
2
اداره مشهد رو دادن بهش که با رعایت پروتکل بهداشتی داره مراسم برگزار میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
7
5
تو عکسها مشخص هست پروتکلها رعایت شده مشکلی هم پیش نمیاد.
تنگستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
4
3
بسمه تعالی.سلام علیکم. برادران و خواهران محترم. این قدر بگو مگو نکنید هر قدر شما بگویدو نگویید انها کار خودشون میکنند و تما م هزینه هاش تز جیب مردم است.اگر انسان هستید و معتقد به خدای تبارک وتعلی هستید پس متطمن باشید تا خدا نخواهد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.البته منکر رعایت واصول بهداشت نیستم.نه سازمان جهانی بهداشت. نه اینها برای مردم دلسوز نخواهند بود سیاست است مردم میخواهند بترسانند.از دین و ایمان مردم سو استفاده میکنند شمال را به خدا این قدر روی روان و روح م دم راه نروید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
8
9
متاسفم!
مراسم اقای شجریان با اون جمعیت بدون ماسک و فاصله گذاری مشکلی نداشت ولی مراسم جشن امام زمان با رعایت نکات بهداشتی اشکال داره.
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
برگزاری هر گونه مراسم وعدم رعایت پروتکل های بهداشتی ودستورات ستاد ملی کرونا اشکال دارد چه مراسم مرحوم شجریان باشد چه مراسم آقای رائفی پور.دست از این جناح بازی هاوگروه بازی هابردارید.همه سوار یک کشتی هستیم واگر کشتی غرق شود همه باهم غرق می شویم.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
اقای عباس خان شما اینو برید به اونایی بگید که مسئله رو جناحی کردن الان مشکل این نیست قانون برا همه س مشکل اینجاست که چرا برای شجریان با این تفاوت که1-مجوز نداشتن 2-فاصله رو رعایت نکرده بودن 3-ماسک درست و حسابی نداشتن کسی دلش نسوخت ... کسی اعتراض نکرد ... کسی نگفت علم الهدا ...نه داداش شماها واقعا خودتونو به خواب زدید و این شماها هستین که جناح بازید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
2
2
اقایان مسئول بهداشت . آخر این مردم ایران چه کنند در روزگاری که شما ها در بوق نا امیدی می دمید و هروز برایشان تکرار میکنید که این ویروس دارو ندارد . قابل درمان نیست . کاری نمی شود کرد واکسن هم حالا حالا ساخته نمی شه این مردم چه کنند آیا راهی برایشان جز خود درمانی و پناه بردن به داروهای گیاهی و طب سنتی برایشان مانده . شما ها هم که ماشا ء الله قربونتون برم تنها بلدید آب پاکی روی دستشان بریزید و بگویید درمانی نیست و نخواهد بود و واکسنی هم نخواهد آمد . شما تنها راهی که بلدید نفی و حمله تهاجمی به طب سنتی است این که نشد برادر من. اگر واقعا می خواهید مردم را قانع کنید بیایید شفاف و راست و حسینی دلایل خود را بگویید . بگویید که برای اینکه درمان طب سنتی ثابت شود باید این دارو ها ازمایش بالینی شود باید توی ازمابشگاهها روی ان کار شود و ما نه وقتش را داریم نه هزینه آنرا .رک و پوست کنده بگویید . والا با تهاجمی برخورد کردن با طب سنتی هیچکس نتیجه ای نخواهد گرفت . کسی چه میداند شاید این داروهای سنتی کاری در بدن میکند که سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند آنزیمی هورمونی در بدن را فعال میکند . قدری هم کنجکاوانه به موضوع نگاه کنید و برای آزمایشات بالینی هزینه کنید اگر جان مردم برایتان ارزش دارد
حمید
|
Singapore
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
2
3
کی بود کی بود من نبودم.حالا دیگه همه دست اندر کاران ادعا میکنند که ما نبودیم که اجازه چنین گرد هم ایی فاجعه باری را صادر کردیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
5
5
، هیچ اشکالی نداشت منم می خواستم شرکت کنم توفیق نشد. با رعایت پروتکل‌ها بود. برید کنار دریا، هواپیما ها و بازارها را درست کنید. اینقدر گیر به هیاتی ندید. دفعه آخرتان باشه
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
2
9
در مملکتی که فساد دزدی اختلاس بیکاری حرف اول را میزند
جشن بیعت برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
خجالت آور است !.؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
1
2
جامعه ای که نظره پردازش جوان جویای نام احساساتی رائفی پور باشد بدترین ضربه می زند دفاع بد خطر ناک است جهالت خطرناک است
Amirhossein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
3
بنده خدا مردم که چه ساده در این تجمع ها بدون رعایت پروتکل نشستن و نمیدونم چقدر به خود و خانوادشون ضرر میرسونن و اینجا سودش میرسه به جیب ادمایی که میگفتن مشهد رو بدین خودمان بچرخونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
خداوند خود در سوره بقره فرمودندند خود را به هلاکت نیندازید که شان نزول آن شرکت حمزه عموی پیامبر در جنگ بدون زره بود وعقل سلیم هم تاکید دارد تا از عواملی که جان آدمی را به خطر می اندازد دوری کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
باسلام وعرض ادب به تمامی ملت شریف ایران بنده تمامی نظرات شما را بادقت خواندم، اینقدر توی گوشمان پرکردن از این جناح بازی‌ها که راحت سلامتی خود وجامعه را داریم با لجبازی به خطر می‌اندازیم یکی به اسم اصول دیگر ی اصلاح
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
اقا ستاد ملی کرونا چرا مجوز داده ترابه خدا بیام مثل کشورهای اروپایی باشیم به قانون احترام بذاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
وقتی حال و روز مدیریتی مملکتی خراب خراب باشه دیگر یکی دو جا نیست که مشکل دارند همه جا خودش را نشان میدهد نگویید مشهد چه خبر است مساله را کوچک نکنید بگویید در این مملکت چه خبر است
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
چطور در مراسم خاکسپاری استاد شجریان ان جمعیت انبوه شرکت کرد وصدای کسی در نیومد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین