کد خبر: ۶۸۵۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

بازداشت پدر و برادر نوید افکاری؟

برخی منابع خبری از بازداشت پدر و برادر نوید افکاری خبر داده‌‌اند. نوید افکاری ۲۲ شهریورماه امسال اعدام شد. وحید و حبیب افکاری دو برادر دیگر نوید افکاری نیز در زندان هستند.
بازداشت پدر و برادر نوید افکاری؟
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش برخی رسانه‌ها، صبح امروز پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه، ماموران حسین افکاری و حمید افکاری، پدر و برادر نوید افکاری را بر مزار او در گورستان روستای سنگر از توابع بخش همایجان شهرستان سپیدان بازداشت کرده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ نوید افکاری، کشتی‌گیر ایرانی و از بازداشت‌شدگان اعتراضات مرداد ۹۷ روز ۲۲ شهریورماه امسال در زندان عادل‌آباد شیراز اعدام شد.

کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس اجرای «حکم قصاص نفس» نوید افکاری را به دلیل قتل عنوان کرد و گفته بود: «حکم قصاص پس از انجام تشریفات قانونی استیذان و با اصرار اولیاء دم و خانواده مقتول به مرحله اجرا گذارده شد.»

سه برادر افکاری سنگری، با نام‌های نوید، وحید و حبیب که پس از اعتراض‌های مرداد ۱۳۹۷ بازداشت شدند، هر یک حکم‌های سنگینی دریافت کردند. گفته شده است که نوید افکاری به اتهام قتل حسن ترکمان، کارمند حراست اداره آبفای شیراز و همچنین اتهام محاربه به «دو بار اعدام» محکوم شده است. وحید افکاری نیز به ۵۴ سال زندان و حبیب افکاری نیز به ۲۷ سال زندان محکوم شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین