کد خبر: ۷۱۲۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

جزئیات برگزاری مناظره‌های انتخاباتی

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی همه تمهیدات را برای برگزاری اولین مناظره انتخاباتی به صورت تمام و کمال برای کاندیداها مهیا کرده است.
جزئیات برگزاری مناظره‌های انتخاباتی
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسین رنجبران گفت: طبق مصوبه کمیسیون تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، نخستین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز ساعت ۱۷ با طرح پرسش های اقتصادی از نامزدها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همان طور که پیش از این هم اعلام شده سازمان صداوسیما از ماه ها پیش آماده سازی استودیوها و شیوه برگزاری و پخش مناظره ها را آغاز کرده بود و امروز هم همه تمهیدات را برای برگزاری اولین مناظره انتخاباتی به صورت تمام و کمال برای کاندیداها مهیا کرده است.

رنجبران تصریح کرد: طبق برنامه قبلی، نامزدها از ساعت 15 ورودشان به سازمان آغاز خواهد شد که به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد. پس از آن هرکدام از آنها گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران حاضر خواهند داشت که آن هم زنده به روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: پس از آن نامزدها به اتاق ویژه هدایت خواهند شد تا زمان برگزاری مناظره فرا برسد و پس از آن ورود کاندیداها به استودیوی برگزاری مناظره را خواهیم داشت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت: تمام پروتکل ها و تشریفات برای برپایی یک مناظره انتخاباتی از سوی صداوسیما مهیا شده و امیدواریم کاندیداها هم از این فرصت به شایستگی بهره ببرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین