کد خبر: ۷۲۶۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

تصاویر| نذر آب در سیستان و بلوچستان

همدلی هلال‌احمری‌ها برای کمک به مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان، جمعیت هلال احمر در قالب طرح نذرآب۴، کاروان‌های سلامت را مستقر کرده و به اهالی این مناطق خدماتی مانند ویزیت و تهیه دارو را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.
تصاویر|  نذر آب در سیستان و بلوچستان
آفتاب‌‌نیوز :

معیت هلال احمر برای کاهش آلام مردم دچار خشکسالی سیستان و بلوچستان طرحی در قالب «نذر آب چهار» انجام می‌دهد، این طرح توانسته توزیع تانکر آب، سبد غذایی و اعزام کاروان‌های سلامت را به اجرا در بی آورد.

در کنار طرح نذر آب برنامه‌های متنوعی نظیر استقرار پزشکان متخصص استان‌های مختلف در قالب کاروان‌های سلامت، شناسایی بیماران نیازمند و انتقال بیماران به دیگر استان‌ها، توزیع بسته‌های بهداشتی، اجرای طرح‌های حمایت‌های روانی، برگزاری طرح سحر و آموزش بهداشتی درمانی انجام می‌شود.

همچنین توزیع گالن‌های آب و کلرزنی و ضدعفونی مخازن ثابت مستقر در برخی روستا‌ها توسط کارشناسان بهداشت محیط اعزامی از استان‌ها در کاروان‌های سلامت اجرا می‌شود، خانه‌های شهرستان زهک به دلیل داشتن لوله‌کشی‌های قدیمی و فرسوده، درصد کدورت بالا و بوی نامطلوب، آب غیرقابل شرب دارند و خانواده‌ها در این منطقه به آب آشامیدنی بهداشتی دسترسی ندارند و نزدیک‌ترین مرکز فروش آب کیلومتر‌ها از روستایشان فاصله دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
2
پروژه حفر چاههای عمیق(ژرف) چی شد؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین