کد خبر: ۷۳۰۹۰۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
آوردن کالا از سوی یک‌نفر در قالب شناور یا کوله بر مسأله اصلی ما نیست

رئیسی: مافیای قاچاق را شناسایی کنید

رئیس‌جمهوری با تأکید بر لزوم تلاش برای بومی‌کردن فناوری صنعت کشتی‌سازی گفت: دولت از فعالیت‌های انجام‌شده در این عرصه حمایت و پشتیبانی می‌کند.
رئیسی: مافیای قاچاق را شناسایی کنید
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان ششمین سفر استانی خود به بوشهر از اسکله شهید محلاتی گفت: «فعالیت‌هایی که برای طراحی و ساخت شناورها در کلاس‎‌های مختلف انجام می‌شود، جلوه‌ای از خودکفایی است و ضمن اینکه جنبه دفاعی دارد، در فعال‌کردن اقتصاد دریا و جلوگیری از خروج ارز از کشور نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.»

او در این بازدید که از سوی وزیران راه‌وشهرسازی، کشور و نفت همراهی می‌شد، با گزارش دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و مسئولان مرکز شهید محلاتی در جریان مراحل مختلف طراحی، ساخت و تعمیر شناورهای دریایی قرار گرفت.

رئیس‌جمهوری در این بازدید که با سالروز حماسه دریادلان نیروی دریایی سپاه در مقابله با متجاوزان آمریکایی همزمان شده است، یاد شهیدان به‌ویژه شهید نادر مهدوی را که دلاورانه در مقابل تجاوز بیگانگان ایستاد، گرامی داشت.

رئیسی با حضور در موسسه دریایی شهید محلاتی سپاه از نزدیک از مراحل ساخت و تکمیل ناو شهید سلیمانی و شناورهای مختلف دریایی بازدید کرد.

رئیس‌جمهوری همچنین با حضور در جمع کارگران شاغل در این مجموعه با آنان دیدار کرد.

رئیسی: مافیای قاچاق را شناسایی کنید

رئیس جمهوری: دست های پشت پرده مافیای قاچاق شناسایی شود

همچنین سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از انبارهای سازمان امول تملیکی در بوشهر بر ضرورت مقابله با قاچاق سازمان‌یافته و جریان مافیایی پشت پرده در این خصوص تأکید کرد.

او بیان کرد: «یک‌سری از افراد دستگیر و با آنها برخورد و اموالی از آنها گرفته می‌شود اما اینها جزو عوامل پشت پرده نیستند و باید بتوانیم جریان مافیایی قاچاق را در این مسیر شناسایی کنیم.»

رئیسی اضافه کرد: «از همکاران می‌خواهم به‌خصوص در بخش‌های اطلاعاتی این مسأله را بررسی و مافیای قاچاق را شناسایی کنند.»

او با بیان اینکه آوردن کالایی از سوی یک‌نفر در قالب شناور یا کوله بر مسأله اصلی ما نیست، گفت: «مسأله ما بحث قاچاق سازمان‌یافته است، یعنی جریان مافیایی قاچاق باید مورد بررسی قرار گیرد.»

رئیس‌جمهوری از مرجع قضائی خواست این پرونده ها خیلی سریع تعیین تکلیف شود.

رئیسی یادآور شد: «گذشت زمان برای اموال هم برای دولت و هم برای صاحب کالا (اگر قرار است مسترد شود) به‌طور حتم خسارت است.»

او ادامه داد: «وضعیت انبارهای اموال تملیکی تصویر زیبایی نیست و باید این مشکل ساختاری برطرف شود.»

رئیسی گفت: «در یک ضرب‌الاجل سه‌ماهه اصلاح ساختار و کاهش سریع موجودی انبارهای سازمان اموال تملیکی باید در کشور کلید بخورد.»

رئیس‌جمهوری به همراه اعضای هیأت دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت امروز جمعه وارد استان بوشهر شدند و در فرودگاه بین‌المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

رئیسی در این سفر یک‌روزه از سوی وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، نفت،اقتصاد و دارایی، راه‌وشهرسازی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری همراهی می‌شود.

راه «رئیسعلی دلواری» در ایستادگی مقابل متجاوزان ادامه دارد/ مرزداران کشور همواره در مقابل متجاوزان ایستاده‌اند

رئیسی: مافیای قاچاق را شناسایی کنید

سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر به استان بوشهر در محل خانه موزه رئیسعلی دلواری حضور یافت و با جمعی از مردم دلوار که در این محل حضور داشتند، دیدار کرد.

رئیس جمهور، بوشهر و دلوار را جلوه مقاومت مردم استان در مقابل زورگویان و متجاوزان دانست و گفت: رئیسعلی دلواری شخصیت نامداری است که به نماد مقاومت در مقابل متجاوزان به جنوب کشور تبدیل شده است.

رئیسی با بیان اینکه استان بوشهر شهدای عالیقدر بی‌شماری برای دفاع از ارزش‌ها، وطن و ناموس کشور در برابر متجاوزان تقدیم کرده است، افزود: مرام رئیسعلی دلواری همچنان در وجود مردم این خطه جریان دارد.

رئیسی با اشاره به سالگرد شهادت شهید نادر مهدوی‌ در مقابله با متجاوزان بیگانه، گفت: مقاومت شهید مهدوی و همرزمانش نشان دهنده ادامه همان راه رئیسعلی دلواری است و در این مسیر مدافعان حرم که در برابر متجاوزان به حریم اهل بیت(ع) ایستادگی کردند نیز همان ادامه دهندگان راه دلواری هستند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به درخواست امام جمعه دلوار درخصوص ارتقای شهرستان دلوار، گفت: این موضوع براساس تقسیمات کشوری بررسی خواهد شد و درصورتی که از شرایط لازم برخوردار باشد به عنوان مصوبات سفر به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیسی همچنین نماز ظهر و عصر را در منزل رئیسعلی دلواری اقامه کرد و پس از آن با شماری از خانواده‌های شهدای استان دیدار و گفتگو کرد.

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، منطقه ویژه اقتصادی و اسکله شهید محلاتی، نخلستان‌های اهرم و موزه شهید رئیس علی دلواری از جمله برنامه‌هایی است که رئیس‌جمهوری پس از ورود به بوشهر انجام داده است.

ماموریت سازمان انرژی اتمی برای تولید ده هزار مگاوات برق از انرژی هسته‌ای در کشور

رئیسی: مافیای قاچاق را شناسایی کنید

رئیس جمهور پس از بازدید از بخشهای مختلف نیروگاه اتمی بوشهر و فازهای در حال توسعه آن در جمع خبرنگاران گفت: سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران، بهره برداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است و از آن کوتاه نخواهیم آمد.

وی گفت: دست یافتن به جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در منطقه مستلزم برنامه ریزی های عالمانه و هدفمند برای پیشبرد پایدار صنعت هسته ای مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی است.

رئیسی افزود: دانش هسته‌ای در آینده، توسعه علمی و پیشرفت شگرف کشورها را رقم خواهد زد و ما نباید از کاروان حرکت علمی جهان عقب بمانیم. رشد و توسعه معنادار دانش هسته ای، ارتقای سطح سایر فناوری ها و فنون را به دنبال خواهد داشت.

رئیس جمهور پس از بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر،گفت: خوشحالیم که نیروگاه بوشهر در نهایت ظرفیت اسمی خود درحال بهره برداری است و هزار مگاوات برق تولید میکند و این میزان، در فازهای توسعه ای آن، به سه برابر افزایش خواهد یافت و در عین حال، سازمان انرژی اتمی ماموریت دارد که ظرفیت تولید برق کشور را به ده هزار مگاوات برساند. تامین بخشی از آب بوشهر از طریق آب شیرین کن هسته ای هم یکی دیگر از ماموریت‌هایی است که ما از این سازمان انتظار داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
0
16
کدامیک از انواع قاچاقها ؟ بفرمایید فردا کار و پیشه خود را رها کرده به سراغ قاچاقچی ها میرویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
و راه رييس علي دلواري
بله
مردم اينروزها خوب متجاوزين را ميشناسند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
0
27
مگه شما رئیس قوه قضائیه نبودی.
ببخشید دیگه حالا ما کم کاری کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
0
27
جناب رئیسی شما چندین سال رئیس قوه قضائیه بودی. رئیس سازمان بازرسی بودی. همیشه هم میگفتید در حال مبارزه با فساد هستید. یه سر که چه عرض کنم چند سر فساد هم مربوط به مسئله قاچاقه. حالا میفرمائید مافیای قاچاق رو شناسایی کنید؟ . یعنی شما بعد از این همه مبارزه با فساد نمیدونید. یا ادعاهای گذشته تون دروغ بوده یا دستور فعلیتون برای سر کار گذاشتن مردمه.
ناشناس
|
Singapore
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
1
20
من فکز می کردم ایشون قزاره این کار رو انجام بده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
0
26
یعنی شما با سالها بودن در قوه قضاییه مافیای قاچاق را نشناخته ای؟ احمدی نژاد ده سال پیش آنها را به اسم صدا زد و گفت برادران قاچاقچی من. یک نگاه به دور و بر خودت بینداز...
احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
5
طبق گفته احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران عمده قاچاق از طریق مبادی رسمی و توسط ....صورت می گیرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
5
ای وای روز از نو روزی از نو.تازه میخوان دنبال قاچاقچی بگردن.پس این همه سال چکار می کردید.یعنی هر دولتی که بر سر کار می یاد تازه میخواد از اول شروع کنه.چهل و سه ساله ما داریم درجا می زنیم.
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
7
همه میدونن مافیای قاچاق چه کسانی هستن منتهی جرات نمیکنن به زبون بیارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
6
چشم حتما معرفی میکنیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین