کد خبر: ۷۴۰۵۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
تبلیغات

بهترین راهکار برای مشاوره با یک وکیل

امروزه ما به همه‌ی مردم این جامعه پیشنهاد می‌کنیم که برای خودداری از مدخل هرگونه غبن و پیشاپیش برای مدخل هرگونه دعوی و قبل از مدخل به دادسرا و روند دادرسی و اصلاً قبل از آنکه کار به دعوی ببرد، حتما قبل از اجرا هرکاری با یک وکیل متخصص مشاوره بگیرند و مشاوره حقوقی داشته باشند.
بهترین راهکار برای مشاوره با یک وکیل
آفتاب‌‌نیوز :

فرق مشاوره حقوقی و با یک وکیل متخصص در حوزه حقوقی در این است که وکیل به شما در خلال مطرح دعوی و بررسی دادرسی کمک می‌نماید، اما مشاور حقوقی قبل از آنکه کار به دعوی ببرد به شما مشاوره می‌دهد تا حقی از شما ضایع نشود.

از با اهمیت‌ترین مشاوره حقوقی که این روز‌ها مردم بایست حتما داشته باشند مشاورات حقوقی قبل از ازدواج، مشاورات حقوقی قبل از تنظیم قرارداد، مشاورات حقوقی قبل از خرید و فروش ملک وجود دارد که حتما پیشنهاد میشود که از مشاوره حقوقی یک وکیل متبحر و کاربلد استفاده کنید.

وظیفه مشاور حقوقی

وظیفه یک شخص حقوقی برای مشاوره به رایگان این که وی بایست داده‌ها حقوقی مورد نیاز را در اختیار شخص قرار دهد، تنظیم قرارداد را انجام بدهد و بر روند انعقاد قرارداد نظارت داشته باشد.

در هر حال، مشاوره حقوقی برای گردآوری داده‌ها درست در مورد مسئله و استفاده درست از ضابطه مورد نیاز است. مشاوره حقوقی این کار مهمی در زمینه کیفری و کار مرتبط به روابط فردی اشخاص دارد.

اینگونه افرادی می‌توانند در کار کار و اداری، کار مهاجرت، تجارت و کار بین الملل و سایر کار حقوقی به دیگران کمک کنند.

به طور خلاصه می‌توان موارد زیر را برای وظیفه مشاور حقوقی نام برد:

تنظیم و انعقاد قرارداد.
تهیه و نوشتن لایحه، دفاع.
مشاوره حقوقی در مورد پرسش‌های حقوقی.
عرضه راهکار‌های قانونی و ملاقات فردی با مشتری.
پذیرش نمایندگی در دادسرا و پرونده‌های کیفری.
مهارت‌های مشاور حقوقی
اشخاص باتجربه‌ای که از سوال‌ها حقوقی و ضابطه آگاهی خوبی دارند.
صادق، قابل اطمینان، فداکار و تصمیم گیری درست در وقت مناسب.
بایست از سوال‌ها حقوقی آگاه باشد و توانایی تجزیه و تحلیل آن‌ها را داشته باشد.

دایره مهارت مشاوره حقوقی در دعاوی کیفری

اشخاصی که مشاور هستند، این توانایی را دارند که صورتجلسه‌های مورد نیاز خود را تنظیم کرده و به مردم در بررسی و مشاوره به آن‌ها کمک بسزایی می‌کند.

اگر وی توانایی نمایندگی باشد، می‌تواند پرونده را شخصاً اداره کند. مشاوران نقش مهمی در پرونده‌های کیفری نظیر قتل، اختلاس، کلاهبرداری، خیانت در اطمینان و اصدار چک‌های غیر قابل فسخ دارند و پس از مشاوره حقوقی، در جواب به مشکل مشتری به وکیل واگذار می‌شوند.

دادرسی کیفری شامل جنبه‌های کیفری پرونده، مجازات و پیشینه کیفری متناسب با جرم است که باعث اضطراب و نگرانی شدید هر کسی که در اینگونه مواردی باشد.

مشاوره‌های حقوقی کیفری در مورد کلاهبرداری، خیانت در اطمینان، سرقت، جعل، استفاده از اسناد جعلی، فروش اموال دیگران، روابط غیرقانونی، حملات، اهانت، ارعاب و افترا توسط کارشناسان مجرب ضابطه و وکلای اساسی عرضه می‌شود.

دایره مهارت مشاوره حقوقی در دعاوی مالی

با توجه به وضع داغون اقتصادی مملکت، دعوای مالی یکی از اصلی‌ترین سوال‌هایی است که در موسسات و گروه وکلای آریا دادیار بیان می‌شود.

با توجه به اهمیت پیشینه مالی و وابستگی دارایی‌های فردی، مشاوره حقوقی مالی بسیار با اهمیت است.

دایره مهارت مشاوره حقوقی در کار مرتبط به معاملات و قرارداد‌ها

مشاور حقوقی بایست پیش نویس قرارداد و متن قرارداد را تهیه کرده و بر روند قرارداد و ماده بیان شده در آن نظارت کند.

در فرم لزوم بایست از شروط و اعتبار هر بند از قرارداد به شخص اطلاع داده شود تا اصلا کس غبن نکند. مشاوره حقوقی می‌تواند در املاک و مستغلات، خرید خانه، رهن، دفاع و کار خانوادگی نظیر طلاق، سرپرستی، نفقه و مهریه کمک کند.

دایره مهارت مشاوره حقوقی در دعاوی خانواده

دعوای خانوادگی متداول‌ترین نوع دعوا در دادسرا است، به سبب حساسیت و روابط عاطفی دوجانب دعوا مستلزم مشاوره حقوقی خانواده و استخدام وکلای باتجربه و برجسته است.

از جمله طلاق، طلاق توافقی، طلاق زوج و طلاق زوجه، درخواست مهریه، درخواست نفقه، درخواست اجرت المثل، حضانت، تعیین وقت ملاقات کودک، اجازه ازدواج، انحلال ازدواج و خانواده از جمله دعاوی خانوادگی که دراین زمینه راهنما خواهد بود تا شما در کمترین وقت و با کمترین هزینه به نتایج مورد نیاز خود برسید.

روش‌های مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی به یکی از روش‌های زیر در دسترس است:

مشاوره حقوقی تلفنی
مشاوره حقوقی رایگان از طریق تلفن
مشاوره حقوقی آنلاین
مشاوره حقوقی آنلاین رایگان
مشاوره حقوقی ۲۴ ساعته.
مشاوره حقوقی بصورت آنلاین و ۲۴ ساعته رایگان.
مشاوره حقوقی بصورت شبانه روزی تلفنی.
مشاوره حقوقی حضوری

صحبت با وکیل جهت مشاوره حقوقی

شما اگر می‌خواهید از مشاوره حقوقی استفده کنید به شما یک سایت حقوقی به نام آریا دادیار بهترین وکیل تهران را شامل می‌شود پیشنهاد می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین