کد خبر: ۷۴۱۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

۷ مصدوم و یک کشته در سانحه رانندگی گردنه اسدآباد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از سانحه تصادف در گردنه این شهرستان همراه با یک فوتی خبر داد و گفت: در سانحه تصادف رخ به رخ دو دستگاه پژو و پراید در گردنه اسدآباد هفت نفر مصدوم شده و یک نفر کشته شد.
۷ مصدوم و یک کشته در سانحه رانندگی گردنه اسدآباد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی بسطامی اظهار کرد: این حادثه که در گردنه اسدآباد و در نزدیکی رستوران ایرانیان در ساعت ۲۰.۱۰ دقیقه به وقوع پیوست ،واحد مدیریت بحران دانشکده با اعلام وضعیت E۰ سه پایگاه اورژانس دانشکده را به موقعیت اعلام شده اعزام کرد.

وی افزود: در این حادثه که پرسنل پایگاه‌های جاده‌ای گردنه، شهری یک و شهری دو حضور داشتند، هفت مصدوم حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی در صحنه برای درمان به بیمارستان حضرت قائم(عج) منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد:در بیمارستان قائم (عج ) چهار نفر از مصدومین با توجه به مساعد بودن وضعیت جسمانی ترخیص و دو نفر از مصدومین به علت شرایط بدحال بودن به بیمارستان بعثت همدان اعزام شدند.متاسفانه یکی از مصدومین نیز صبح امروز به دلیل آسیب شدید فوت کرده است.

بسطامی در ادامه از آغاز طرح زمستانه اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم‌پزشکی اسدآباد خبر داد و تصریح کرد: ۶۰ نیروی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اسدآباد در طرح امداد زمستانی از یکم آذر تا ۲۰ اسفند سال جاری به مصدومان و مجروحان حوادث و سوانح رانندگی امداد رسانی می‌کنند.علاوه بر اورژانس پیش بیمارستانی نهادهایی نظیر پلیس راه و راهور، نهادهای خدماتی، شهرداری، آتش نشانی، امداد خودرو و هلال احمر در طرح زمستانی امسال همکاری دارند.

بسطامی درباره تعداد تجهیزات و خودروهای اورژانس اسدآباد یاد آور شد: اورژانس اسدآباد دارای ۹ دستگاه آمبولانس و یک خودروی فرماندهی بوده که از این تعداد سه آمبولانس به صورت پشتیبان بوده و در مواقع بحران به همراه سایر آمبولانس‌های در اختیار دانشکده، وارد چرخه خدمات رسانی می‌شوند.

مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان اسدآباد تحت پوشش خدمات فوریت‌های پزشکی قرار دارد و به زودی پایگاه اورژانس جاده‌ای دهستان کلیایی نیز افتتاح خواهد شد.آمبولانس‌های این اداره نیز از نظر وضعیت فنی، مجهز بودن به لاستیک یخ شکن، زنجیرچرخ، ضد یخ، بخاری، برف پاک کن، باطری و مایع شیشه شور رصد و کمبودها رفع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین