کد خبر: ۷۴۱۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
دورتموند ۲ - ۳ بایرن؛

داستان تکراری در کلاسیکر

بایرن مونیخ در دیداری حساس و تماشایی موفق شد ۲-۳ در خانه دورتموند به پیروزی برسد.
داستان تکراری در کلاسیکر
آفتاب‌‌نیوز :

در شبی که مدافعان دورتموند و به خصوص مت هوملس نمایش ضعیفی ارائه دادند، بایرن مونیخ ۲-۳ در خانه دورتموند پیروز شد تا با چهار امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار بگیرد.

دورتموند بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. روی پاس حود بلینگهام، جولین برانت به زیبایی در محوطه آلوفونسو دییس را جا گذاشته و با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کند.

اما بایرن مونیخ خیلی زود موفق به زدن گل تساوی شد. روی اشتباه مت هوملس و برخورد ضربه او به توماس مولر، این ستاره آلمانی در سمت راست محوطه رابرت لواندوفسکی را صاحب موقعیتی کرد تا او با ضربه‌ای زمینی گل دوم را به ثمر برساند.

دقایقی بعد و این بار روی همکاری لواندوفسکی و لروی سانه بود که ستاره آلمانی بایرن مونیخ در زاویه‌ای دشوار می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۶ کینگزلی کومان در سمت راست حرکت کرده و از سد رافائل گریرو گذشت تا صاحب فرصت خوبی برای زدن گل دوم بایرن شود، اما ضربه او را کوبل به خوبی مهار کرد.

دقایقی بعد کومان از سمت راست باز هم حرکت کرده و فرصت بسیار خوبی برای گلزنی لروی سانه در مقابل دروازه فراهم کرد، اما وینگر آلمانی بایرن مونیخ با بی دقتی تمام این موقعیت را از دست داد.

اما در دقیقه ۴۴ بایرن مونیخ به گل دوم دست یافت. روی اشتباه گریرو در محوطه این کومان بود که در سمت راست صاحب موقعیت شد. ضربه او بعد از برخورد مارکو رویس تغییر مسیر داده و وارد دروازه دورتموند شد تا نیمه اول با برتری ۱-۲ بایرن مونیخ به اتمام برسد.

اما دورتموند نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل تساوی دست یافت. روی اشتباه دایوت اوپامکانو بود که پاس بلینگهام در سمت چپ محوطه به ارلینگ هالند رسید و این ستاره جوان با ضربه‌ای فنی و فوق العاده به گوشه دروازه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

در دقیقه ۵۸ جود بلینگهام در مرکز محوطه صاحب بهترین فرصت برای زدن گل سوم دورتموند هم شد، اما ضربه او در آستانه ورود به دروازه بایرن به دایوت اوپامکانو برخورد کرد. در دقیقه ۷۱ این بار ولف شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او در مسیر ورود به دروازه به لوکاس هرناندز برخورد کرد.

اما در دقیقه ۷۵ و روی هند ناشیانه مت هوملس بود که بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شد. کوبل جهت ضربه را تشخیص داد، اما این لواندوفسکی بود که موفق شد دروازه دورتموند را باز کند.

دقایقی بعد و روی ارسال ایستگاهی توسط مارکو رویس بود که بلینگهام فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر او به بیرون رفت. در اوقات اضافی کورنتین تولیسو دروازه خالی و بدون دروازه بان دورتموند را کج دید تا در نهایت بایرن مونیخ ۲-۳ پیروز این دیدار جذاب لقب گیرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین