کد خبر: ۷۴۱۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

تصادف مرگبار در آزادراه کاشان - قم/ ۸ نفر کشته شدند

رییس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: برخورد اتوبوس بوشهر به تهران و تریلی در آزادراه کاشان به قم هشت کشته و ۱۶ مصدوم بر جای گذاشت.
تصادف مرگبار در آزادراه کاشان - قم/ ۸ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمنصور میرابوطالبی روز سه‌شنبه افزود: نزدیک ساعت سه بامداد امروز در پی گزارش دریافتی از مرکز ۱۱۵ برخورد اتوبوس و تریلی اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت ماموریت، ۲ خودروی عملیاتی از پایگاه شهدای امدادگر (عوارضی کاشان) و ۲ خودرو از پایگاه شهید کریمیان (مسجد شهدا) در قالب چهار تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کیلومتر ۱۰ آزادراه کاشان به قم اعزام شد.

به گفته وی، در این حادثه هشت نفر در دم جان باختند و ۱۵ مصدوم نیز از سوی کارکنان اورژانس ۱۱۵ و یک مصدوم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال یافتند.

معاون مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: در این حادثه، رهاسازی ۲ نفر از سوی تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی با استفاده از اقدام‌های فنی و ست نجات هیدرولیک انجام شد.

وی اضافه کرد: تیم های هلال احمر تثبیت صحنه و نور دهی محیط حادثه را نیز برعهده داشتند.

طول آزادراه کاشان - قم ۱۰۴ کیلومتر است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان، دارای ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر است.

۲۳ پایگاه امداد و نجات نیز شامل ۱۳ پایگاه شهری و ۱۰ پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارایه می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین