کد خبر: ۷۴۹۷۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

کمک نفربرهای زرهی ارتش به خودروهای گرفتار در برف همدان

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت که نفربرهای زرهی ارتش برای امداد رسانی به در راه ماندگان و کمک به خودروهای گرفتار در برف محورهای ارتباطی و گردنه های استان وارد عمل شدند.
کمک نفربرهای زرهی ارتش به خودروهای گرفتار در برف همدان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ زرهی ستاد «مهرداد صفری» افزود: پس از درخواست استانداری همدان از یگان ارتش برای امداد رسانی به خودرهای گرفتار در برف گردنه اسدآباد، نفربرهای زرهی تیپ ۳۱۶ عازم این گردنه سخت‌گذر و برف گیر اسدآباد شدند. هم اینک نیروهای ارتش با استفاده از نفربرهای زرهی و بستن سیم بُکسل به خودروها در حال بازگرداندن خودروهای منحرف شده از مسیر اصلی به جاده شریانی هستند.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت: یک تیم از نیروی پشتیبان با خودروهای زرهی در داخل پادگان آماده باش هستند تا در صورت ضرورت این خودروها نیز برای امداد رسانی وارد عمل شوند.

 بارش برف و کولاک زمینی از ساعت ۱۲ امروز سبب محدودیت دید و مسدود شدن جاده های همدان به سمت کرمانشاه و سنندج شد همچنین تردد از مسیر همدان به سمت ملایر نیز امکان پذیر نبود.

این مسیرها همچنان از سوی عوامل پلیس راه مسدود شده و خودرهای عبوری به سمت سنندج و کرمانشاه، از پاسگاه پلیس راه به سمت مرکز شهر بهار یا همدان بازگردانده شدند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.

پلیس راه استان همدان با ۱۰۱ تیم در راستای اجرای طرح زمستانی در مسیرهای ارتباطی و محورهای کوهستانی استان حضور دارند.

همچنین ۳۴ پایگاه ثابت و سیار تیم راهداری با ۳۱۲ دستگاه خودرو کمک دار و ماشین آلات برف روب و نمک پاش و ۵۳۳ نفر نیرو در ۱۶ گردنه و ۴۵ نقطه برفگیر استان همدان مشغول کار و خدمت رسانی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین