کد خبر: ۷۶۷۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

آغاز پیش فروش بدون قرعه‌کشی شاهین از فردا

در این مرحله از فروش، شاهین جی عرضه می‌شود و زمان تحویل این خودرو در ماه‌های مرداد و شهریور در نظر گرفته شده است.
آغاز پیش فروش بدون قرعه‌کشی شاهین از فردا
آفتاب‌‌نیوز :

گروه خودروسازی سایپا، پیش فروش خودروی شاهین را بدون انجام قرعه کشی از فردا آغاز می‌کند و تمام متقاضیان تا تکمیل ظرفیت فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا دومین مرحله از پیش فروش محصول شاهین را از فردا (۸ اردیبهشت) ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و این امر تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله از فروش، شاهین جی عرضه می‌شود و زمان تحویل این خودرو در ماه‌های مرداد و شهریور در نظر گرفته شده است، بر این اساس متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خودرو یاد شده اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای توزیع مناسب خودرو به متقاضیان و ۸ فرمان رئیس جمهور که اواخر سال گذشته ابلاغ شد و در آن به حذف تدریجی روند قرعه کشی با افزایش عرضه تاکید شده بود و همچنین پیگیری‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت، خودرو شاهین را از فرآیند قرعه کشی حذف کرد.

یکی از برنامه‌های مهم گروه خودروسازی سایپا در سال جاری افزایش تولید و ارتقای کیفیت شاهین است و این خودرو که محصول به روز بازار است، طی ۴۵ روز با تلاش شبانه روزی کارگران و مهندسان در روز‌های پایانی سال گذشته، ارتقای کیفیت قابل توجهی نسبت به گذشته داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین