کد خبر: ۷۷۰۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

بررسی موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
بررسی موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات
آفتاب‌‌نیوز :

کیومرث سرمدی در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: دستورکار جلسه امروز کمیسیون اجتماعی بررسی استنکاف شرکت مخابرات ایران و خودداری کردن از اجرای بند (د) تبصره ۲۰ در بحث تبدیل وضعیت ایثارگران بود.

وی با اشاره به اینکه اگر وزارتخانه ای از اجرای قانون استنکاف کند طبق ماده ۲۳۴ آیین نامه مجلس شورای اسلامی این موضوع قابل پیگیری است، تصریح کرد: در جلسه امروز وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت مخابرات و مسئولین و معاونین آن حضور داشتند و پس از طرح موضوع توسط نمایندگان و اصرار بر اینکه این قانون باید در شرکت مخابرات اجرا شود، استدلال وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات این بود که چون ۵۱ درصد از سهام این شرکت به بخش خصوصی واگذار شده، سهامداران اصلی آن باید تصمیم بگیرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: سهامداران اصلی شرکت نیز در جلسه ای که داشته اند تصمیمی برای اجرای این قانون نگرفته اند و مدعی هستند که چون اعتباری برای بیمه در نظر گرفته نشده نمی توانیم این قانون را اجرا کنیم.

سرمدی در جمعی بندی جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: در نهایت نتیجه بحث با وزیر ارتباطات و معاونین وی و مدیرعام شرکت مخابرات و نمایندگان به اینجا رسید که وزیر مهلت دو هفته ای درخواست کرد به این شرح که هیات مدیره شرکت مخابرات مجددا جلسه بگذارند و بحث را مطرح کنند که اگر در این هیات مدیره مصوب شد اعتباری برای این موضوع در نظر گرفته شود و اجرا کنند که هیچ، اگر نه پیگیری مجلس به اعتبار خود باقی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین