کد خبر: ۷۷۸۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

تکواندو قهرمانی آسیا| پوراسماعیل و خدابنده طلایی شدند، نادعلیان به نقره رسید

روز سوم رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با کسب دو مدال طلا در بخش بانوان و یک مدال نقره در بخش مردان برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
تکواندو قهرمانی آسیا| پوراسماعیل و خدابنده طلایی شدند، نادعلیان به نقره رسید
آفتاب‌‌نیوز :

روز سوم از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر چانچئون کر‌جنوبی پیگیری شد و اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل موفق به کسب دو مدال طلای دیگر در بخش بانوان شدند و علیرضا نادعلیان به مدال نقره رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اکرم خدابنده در دیدار نهایی وزن ۷۳+ کیلوگرم برابر ژائو از چین در دو راند متوالی (۱۲ - یک و ۹ بر ۴) به پیروزی دست یافت و به مدال طلا رسید.

کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در دیدار نهایی در تنها دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی از سد الیاس الیسار از سوریه به برتری رسید.

همچنین زهرا پوراسماعیل نیز در فینال وزن ۷۳- کیلوگرم کنسل دنیز از قزاقستان در دو راند متوالی (۷-۴ و ۸-۳) شکست داد و طلایی شد.

پوراسماعیل پیش از این و برای حضور در دیدار نهایی راما الراب از اردن و می‌نا میونگ قهرمان دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا از کره جنوبی را شکست داده بود.

سرانجام علیرضا نادعلیان تنها نماینده مردان در رقابت‌های امروز، در دیدار نهایی وزن ۸۷+ کیلوگرم با شکست ۲ بر صفر در ۲ راند متوالی مقابل سونگ ژائوژیانگ چینی در ۲ راند باخت و به مدال نقره بسنده کرد تا همچنان تیم ملی مردان در حسرت کسب مدال طلا باقی بماند.

نادعلیان برای حضور در دیدار نهایی، ابتدا در مرحله یک چهارم نهایی الوداح از قطر را شکست داد و سپس با برتری مقابل امیرعلی اکبری از افغانستان، فینالیست شد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۲۹۹ تکواندوکار از ۳۴ کشور از جمعه سوم تیرماه در کره جنوبی آغاز شده و تا روز دوشنبه ششم تیرماه ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین