کد خبر: ۷۸۱۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳

بررسی چگونگی مدیریت منابع آبی در کمیسیون اصل نود

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی اقدامات انجام شده این وزارتخانه در راستای اجرای قوانین برنامه توسعه‌ای کشور در رابطه با مدیریت منابع آبی خبر داد.
بررسی چگونگی مدیریت منابع آبی در کمیسیون اصل نود
آفتاب‌‌نیوز :

علی خضریان در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون اصل نود اظهار کرد: این جلسه با حضور وزیر نیرو و معاون امور آب و آبفا این وزارتخانه به منظور بررسی اقدامات انجام شده وزارت نیرو در راستای اجرای قوانین برنامه توسعه‌ای کشور در رابطه با مدیریت منابع آبی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به استقرار گروه بازرسی بررسی ریشه‌های بحران آب از سوی کمیسیون اصل ۹۰ در وزارت نیرو، از حدود یک سال گذشته ما جلسات مستمر و متعددی با مسئولین این امر برگزار کردیم و جلسه امروز نیز در همین چارچوب تشکیل شد. با توجه به اینکه پاسخ برخی از مستندات و مکاتبات خواسته شده از سوی کمیسیون ارائه نشده بود برای رفع این موانع، وزیر نیرو به کمیسیون فراخوانده شد تا این گزارشات تعیین تکلیف شود.

نماینده تهران در توضیح مطالبات کمیسیون اصل نود قانون اساسی گفت: بررسی وضعیت سدهای در حال ساخت، در حال بهره‌برداری و در حال مطالعه از سوی کمیسیون مورد بررسی است و نامه‌هایی در این رابطه به وزارت نیرو ارسال شده و اطلاعاتی خواسته شده بود. اما برخی از آنها تکمیل نشده است لذا در این جلسه ضمن تشریح این مطالبات مقرر شد طی ۱۰ روز آینده اطلاعات، مستندات و گزارشات مورد نیاز کمیسیون تقدیم کمیسیون اصل نود شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین