کد خبر: ۷۸۱۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

اسکوچیچ امشب از ایران می‌رود/ ۳۰ تیرماه برمی‌گردد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال: بازگشت امشب اسکوچیچ به معنای برکناری و برخورد بد با وی نیست و خواسته خود اسکوچیچ بوده است.
اسکوچیچ امشب از ایران می‌رود/ ۳۰ تیرماه برمی‌گردد
آفتاب‌‌نیوز :

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص جلسه ۶ساعته با سرمربی تیم ملی گفت: دوستان در جلسه دیروز کمیته فنی، حرفه‌ای رفتار نکرده و از روال خارج شدند. اعضای هیئت رئیسه با لحاظ کردن تمام جوانب بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

احسان اصولی در پایان جلسه امروز تعدادی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: جلسه ۶ ساعته‌ای با حضور تعدادی از اعضای هیئت رئیسه‌ و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی برگزار شد. بهرحال دوستان در هیئت رئیسه نکات، نقطه نظرات، دغدغه‌ها و مسائلی که پیرامون تیم ملی به وجود آمده را با اسکوچیچ مطرح کردند.

وی افزود: براساس مباحث اعلامی توسط کمیته فنی، دغدغه‌ها و نکات مذکور مطرح شد. اسکوچیچ نقطه نظرات و دفاعیاتی داشت و بحث‌هایی را با اعضای حاضر در جلسه در میان گذاشت و پس از رفتن اسکوچیچ از جلسه، اعضا موضوعات را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دادند و در نهایت هم بنا شد که با اعضای کمیته فنی صحبت شود که البته یکی از نکاتی که اسکوچیچ به آن اشاره کرد، دعوت نشدن در جلسه کمیته فنی بود.

اصولی ادامه داد: قرار شد باتوجه به طولانی شدن جلسه، هیئت رئیسه جمع‌بندی خود را به اطلاع مردم برساند. در جلسه دیروز کمیته فنی دوستان موضوعی حرفه‌ای و آنچه روال است را رعایت نکردند و بعد از پیگیری مشخص شد که نسبت به این موضوع اطلاع و علم نداشتند. باید نقطه‌ نظرات و نکاتی که در کمیته‌های فدراسیون به‌ویژه کمیته فنی مطرح می‌شود، به عنوان نظر کارشناسی به اطلاع سرپرست فدراسیون برسد. رسانه‌ای شدن آن کار درستی نبود. در واقع روش صحیحی پیش گرفته نشد و امروز هم اعضا به آن اذعان کردند. این موضوع فضای ذهنی را در جامعه و رسانه دچار التهاب کرد. خواهشم این است که در مورد صحبت‌های من هم گمانه‌زنی نکنید.

وی اضافه کرد: اجازه دهید اعضای هیئت رئیسه با لحاظ کردن تمامی جهات، به تصمیمی صحیح، درست و قابل دفاع برسند. تصمیم‌گیرنده هیئت رئیسه فدراسیون بوده و مسیر درست و منطقی در حال طی شدن است و بهترین تصمیم اتخاذ و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اصولی در واکنش به تهیه بلیت برگشت برای اسکوچیچ و هتل رزرو نکردن برای وی، تاکید کرد: اسکوچیچ تصمیم داشت که امشب برگردد و دوباره ۳۰تیرماه برمی‌گردد. بازگشت امشب اسکوچیچ به معنای برکناری و برخورد بد با وی نیست و خواسته خود اسکوچیچ بوده است. او با درخواست خودش برای گفت‌وگو آمد و ما هم استقبال کردیم. تردید نکنید که درصورت تصمیم به برکناری، محترمانه انجام خواهد شد البته این حرف حمل بر این نشود که چنین تصمیم گرفته شده است اما رفتار محترمانه با همه به‌ویژه با افرادی که زحمت کشیدند، سرلوحه همه ارکان فدراسیون بوده و اثبات هم شده است. هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر یا عدم تغییر گرفته نشده و وابسه به متغیرهای متعددی بوده و باید بررسی شود.

اصولی در خصوص وجود اختلاف نظر در خصوص ماندن یا نماندن اسکوچیچ نیز گفت: خیر، اختلاف نظر نیست. همانطور که گفتم متغیرهایی وجود دارد و باید پس از ارائه داده‌ها و تامل بیشتر روی برخی از صحبت‌های اسکوچیچ، تصمیم منطقی و عاقلانه گرفته شود.

وی در رابطه با دودستگی بین بازیکنان تیم ملی نیز اضافه کرد: اولا این دودستگی نیست و اختلاف نظر همیشه وجود داشته است. وقتی منافع ملی در کار باشد، همه اختلافات کنار گذاشته شده و همه با یک هدف جلو می‌آیند. به حرف‌هایی که مطرح می‌شود دامن نزنید. هر کسی نقشی دارد و باید براساس نقش تعریف شده‌ خود، بهترین عمل را انجام دهد؛ خارج شدن از این نقش‌ها، هم آسیب فردی دارد و هم آسیب جمعی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین