کد خبر: ۷۸۴۳۵۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

کشف ۲۶ تن روغن خوراکی تقلبی در جنوب تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف ۲۶ تن روغن خوراکی تقلبی از یک دستگاه کامیون در جنوب تهران خبرداد.
کشف ۲۶ تن روغن خوراکی تقلبی در جنوب تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سردارحمید هداوند درباره جزئیات این خبر گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری خلیج فارس خبری مبنی بر حمل روغن خوراکی تقلبی توسط یک دستگاه کامیون را دریافت کرده و درپی آن رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در همین راستا نیز تردد خودروها درآن محدوده تحت نظر ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های قضائی کامیون مذکور در یکی از محورهای واقع در حوزه استحفاظی کلانتری خلیج فارس شناسایی و متوقف شد، گفت: ماموران اقدام به بازرسی از داخل این کامیون کردند که در جریان آن مشاهده شد قسمت تانکر این کامیون به صورت بسیار ماهرانه‌ای به شش قسمت تقسیم و جداسازی شده است. همچنین مقادیر فراوانی روغن و آب از داخل این تانکر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در بررسی‌های بیشتر ماموران کلانتری مشخص شد که روغن‌ها از بنادر شمالی کشور به مقصد شهر تهران بارگیری شده، اما راننده کامیون برای سود بیشتر روغن‌ها را با آب مخلوط کرده است.

هداوند با بیان اینکه در بررسی‌های آزمایشگاهی مشخص شد که حدود ۵۰ درصد محموله ۲۶ تنی روغن حاوی آب است، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر شده است، گفت: برای راننده کامیون پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین