کد خبر: ۷۸۶۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

افتتاح رسمی مسابقات کشور‌های اسلامی

پنجمین دوره بازی‌های کشور‌های اسلامی به طور رسمی افتتاح شد.
افتتاح رسمی مسابقات کشور‌های اسلامی
آفتاب‌‌نیوز :

رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، علی دادگر و عبدی افتخاری اعضای بدون فدراسیون هیات اجرایی، علی رغبتی و علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال از جمله نفراتی بودند که در مراسم افتتاحیه شرکت کردند.

"برادری" شعار بازی ها

در این مراسم، ابتدا لوگوی بازی های هم بستگی کشورهای اسلامی و قونیه 2021 به نمایش در آمد و سپس کلمه "برادری" نمایش داده شد. سپس پرچم کشور ترکیه وارد استادیوم شد و به اهتزاز در آمد. در مراسم افتتاحیه تماشاگران هم حضور داشتند.

آغاز رژه تیم ها و حضور پرتعداد کاروان ایران

پس از نمایش کوتاهی، مراسم رژه تیم ها با حضور کاروان افغانستان آغاز شد. کاروان آذربایجان بسیار پر تعداد در مراسم رژه شرکت کرد و الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان نیز شاهد رژه کاروان کشورش بود.

کاروان ایران با گرمکن و شلوار ورزشی به رنگ سرمه ای در مراسم افتتاحیه شرکت کرد. کاروان ایران برخلاف کشورهای دیگر دو پرچمدار داشت. ایران با پرچمداری علیرضا کریمی ملی پوش کشتی و اکرم خدابنده ملی پوش تکواندو پس از کشوور اندونزی رژه رفت. کاروان ایران هم بسیار پر تعداد در رژه شرکت کرد و پس از دو پرچمدار، اصغر رحیمی سرپرست کاروان و سپس ورزشکاران معلولان و در نهایت دیگر ورزشکاران ایران رژه رفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین