کد خبر: ۷۹۷۹۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

ساپینتو سرپرست استقلال را مصدوم کرد/ دلیل ناراحتی سرمربی پرتغالی چه بود؟

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال پس از شنیدن الفاظ مربی گل‌گهر سیرجان واکنش شدیدی نشان داد تا داور بازی او را اخراج کند.
ساپینتو سرپرست استقلال را مصدوم کرد/ دلیل ناراحتی سرمربی پرتغالی چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که با گرفتن پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۲+۹۰ بازی با گل‌گهر سیرجان، همه چیز به سود این تیم در جریان بود، امیر عرب‌براقی داور مسابقه ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال را با کارت قرمز اخراج کرد.

این مربی نیز با ناراحتی شدید به سمت برخی از اعضای نیمکت گل‌گهر از جمله سعید الهویی رفت تا با او درگیر شود. بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال هم که جلوی ساپینتو را گرفته بود به دلیل برخورد دست سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان به دنده‌هایش دچار مشکل شد و نیمکت‌نشینان استقلال سرپرست این تیم را روی نیمکت نشاندند.

دلیل ناراحتی ساپینتو، الفاظی بوده است که الهویی مربی گل‌گهر استفاده کرده و به زبان پرتغالی به سرمربی استقلال ناسزا گفته است. البته سرمربی پرتغالی آبی‌ها نیز واکنش مشابهی نشان داد تا داور هر دو را اخراج کند.

جالب است که ساپینتو قبل از بازی از امیر قلعه‌نویی خواسته بود کسی از اعضای نیمکت دو تیم وارد بحث و مجادله با یکدیگر نشوند!

مربی گل‌گهر: ساپینتو به زبان پرتغالی فحش می‌داد

مربی تیم فوتبال گل‌گهر نیز گفت: سرمربی استقلال در زمان اخراجش به زبان پرتغالی فحش می‌داد.

سعید الهویی پس از اخراج در دیدار مقابل استقلال گفت: باید ببینیم کمیته انضباطی جرأت می‌کند با ساپینتو برخورد کند. سرمربی استقلال همین فحش‌هایی که به زبان پرتغالی می‌داد را به کمیته انضباطی هم بگوید تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین