کد خبر: ۷۹۸۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

رئیس شورای شهر تبریز: زن زندگی آزادی شعار حزب کومله است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: قوه قضائیه باید در کنار برخورد با اغتشاشگران، با مسئولانی که وظیفه خود را بدرستی انجام ندادند، برخورد کنند، در کنار این‌ها برخی سلبریتی‌ها از جمله برخی فوتبالیست‌ها نیز که به صدقه سر این ملت به نان و نوایی رسیدند، باید برخورد شوند چرا که بدون این مردم و انقلاب کاره‌ای نبودند.
رئیس شورای شهر تبریز: زن زندگی آزادی شعار حزب کومله است
آفتاب‌‌نیوز :

رسول برگی با بیان اینکه طی چند روز گذشته اتفاقاتی در سطح کشور رخ داد، اظهار کرد: این ماجرا به دنبال حماسه اربعین که از یادها نرفته بود و بعد از کرونا قدرت‌نمایی اسلام و تشیع بود و در کنار آن مذاکرات برجام و نیازی که اروپا به سوخت ایران داشت، اتفاق افتاد، در حالی مذاکرات پیش می‌رفت که آمریکا مهلت یک ماهه خواسته بود و در این مدت گروهک‌های تحت امر خود را به سمت ایران حرکت داد.

وی افزود: زن زندگی آزادی شعار حزب کومله است، زن در این گروهک ارزشی نداشته و ابزاری برای این گروهک است، گروهک کومله خبیث و وحشی هستند، کسانی که مجروحان را سوزاندند و در زمان انقلاب با آجر سر بریدند، این گروهک‌ها خود را مدعی دفاع از آزادی و حقوق زن معرفی کرده‌اند.

برگی با بیان اینکه این اغتشاشات ما را ناراحت نکرد، افزود: قوه قضائیه باید در کنار برخورد با اغتشاشگران، با مسئولانی که وظیفه خود را بدرستی انجام ندادند، برخورد کنند، در کنار اینها برخی سلبریتی‌ها از جمله برخی فوتبالیست‌ها نیز که به صدقه سر این ملت به نان و نوایی رسیدند، باید برخورد شوند چرا که بدون این مردم و انقلاب کاره‌ای نبودند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت شهادت شهید مدافع امنیت حسین اوجاقی اذعان کرد: طی هماهنگی با رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی پیشنهاد کردیم که یکی از معابر و اماکن شهر را به نام شهید مدافع امنیت حسین اوجاقی نامگذاری شود و خوشبختانه این امر میسر شد.

برگی خاطرنشان کرد: صبر خانواده شهدا بسیار عجیب است، نوع برخورد والدین شهید حسین اوجاقی به هنگام حضور ما در منزلشان با وقار، بسیار ستودنی و لایق خانواده معزز شهدا بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین