رویترز نوشت: دو مقام ارشد لبنانی امروز سهشنبه گفتند که اسرائیل به طور غیرمستقیم به لبنان پیام داده است که در صورت دخالت حزبالله در هرگونه جنگ بین آمریکا و ایران، به لبنان حمله سختی خواهد کرد و زیرساختهای غیرنظامی از جمله فرودگاه را هدف قرار خواهد داد.
ایران و آمریکا دور سوم مذاکرات هستهای را روز پنجشنبه در ژنو برگزار خواهند کرد.
شیخ نعیم قاسم، رهبر جدید حزبالله، ماه گذشته در یک سخنرانی تلویزیونی گفته بود: این گروه در بنبست بین واشنگتن و تهران «بیطرف» نیست و ما مصمم به دفاع از خود هستیم. در زمان مناسب تصمیم خواهیم گرفت که چگونه عمل کنیم، مداخله کنیم یا نکنیم.»
از دیگر سو یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد: این وزارتخانه در حال خارج کردن پرسنل غیرضروری دولتی و اعضای خانوادههای آنها از سفارت آمریکا در بیروت است.