کد خبر: ۸۰۰۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
بسیاری از بانوان که حجاب اسلامی ندارند، همگی عفت را دوست دارند

امام جمعه قزوین: نهایت قدرت آمریکا آتش زدن سطل زباله است

آیت الله عابدینی: بسیاری از این بانوان که اکنون حجاب اسلامی ندارند، همگی عفت را دوست دارند و حیا دارند، نباید آن‌ها را مقابل خود ببینید، دشمن می‌خواهد ما باحجاب و بی‌حجاب را مقابل هم قرار دهیم، باید حواسمان باشد، آن‌ها فرزندان ما هستند.
امام جمعه قزوین: نهایت قدرت آمریکا آتش زدن سطل زباله است
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین گفت: قرار دادن با حجاب و بی‌ حجاب در برابر یکدیگر خواسته دشمنان این نظام مقدس است و همه باید این روزها به هوش باشیم.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در جشن طنین وحدت، ضمن تبریک میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) افزود: خدا را به‌ خاطر داشتن این بندگان مومن و با بصیرت که وظیفه خود را شناختند و به میدان آمدند شاکریم، باید شاکر بود که در جامعه‌ای باعفت، باکرامت و با دیانت زندگی می‌کنیم، جامعه‌ای که حریت و استقلال خود را قدر می‌شناسند.

وی اظهار داشت: بالاترین شما نزد خدا کسی است که تقوا دارد و از کرامت انسانی برخوردار است، یعنی انسانیتش در بستر تقوا شکوفا شده و ارزش‌های انسانی در او دیده می‌شود، عدالت، رحمت، عطوفت، مهربانی، سخاوت و شجاعت در او دیده می‌شود و دارای بصیرت بوده و وقتی همه این خصوصیت ها در کسی جمع شد، نتیجه آن کرامت است.

وی خاطرنشان کرد: رسول گرامی اسلام (ص) نیز وقتی می‌خواهند بهترین آدم‌ها را معرفی کنند می‌فرمایند آن‌هایی که به حرمت، کرامت و موقعیت زنانشان ارزش قائل هستند و قدر زنان را می‌دانند جزو بهترین انسان‌ها محسوب می‌شوند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: امام خمینی (ره) راجع به شهدا و افراد فرهیخته فرمودند که مرد از دامان زن به معراج می‌رود، یعنی اگر شهید سلیمانی داریم یک مادری بوده که قاسم سلیمانی را به جایگاه شهید قاسم سلیمانی رسانده است، مادری بوده که شهید حسین همدانی را در دامان پاک و عزتمند خود تربیت کرده است.

وی ادامه داد: شهدای گرانقدر ما که بسیاری از آن‌ها برادران، فرزندان، پدران و عزیزان شما بودند از دامان پاک مادران باعفت و با کرامت به معراج رفتند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین تأکید کرد: آن چه که دشمن برای ما زمینه‌ سازی کرد و به آن نیز اذعان کرد، فتنه در رابطه با زنان بود، آن‌ها هیچ‌گاه برای حقوق زنان غصه نخوردند و هیچ‌گاه هم برای بانوان دلشان نسوخت.

آیت الله عابدینی افزود: دشمنان خارجی و منافقان داخلی خواستند در خیابان‌های ما آشوب به پا کنند، البته ملت ما هم ضعف و زبونی آن‌ها را خوب شناخت، دیدیم آمریکا که یک زمانی همه جای دنیا را برای خود می‌دانست، اکنون قدرتش به اینجا تنزل پیدا کرده و فقط می‌تواند سطل زباله آتش بزند، نهایت قدرت آمریکا این است.

وی اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم بسیاری از این بانوان که اکنون حجاب اسلامی ندارند، همگی عفت را دوست دارند و حیا دارند، نباید آن‌ها را مقابل خود ببینید، دشمن می‌خواهد ما باحجاب و بی‌حجاب را مقابل هم قرار دهیم، باید حواسمان باشد، آن‌ها فرزندان ما هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین