کد خبر: ۸۱۰۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
مسئولان هنوز آمار رسمی در خصوص جانباختگان اعتراضات اعلام نکرده اند

فیلم| سردار حاجی زاده: در حوادث اخیر بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم

در حالی که مسئولان هنوز آمار رسمی در خصوص جانباختگان اعتراضات اعلام نکرده اند، سردار حاجی زاده با اشاره به ناآرامی های کشور اظهار کرد: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
فیلم| سردار حاجی زاده: در حوادث اخیر بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: هنوز عده‌ای در خصوص علت سقوط هواپیما ابهام دارند.

سردار حاجی‌زاده در ادامه گفت: اینکه ظرف ۴٨ ساعت این تعداد از نیروهای مسلح را توجیه و همراه کنیم که چه شده و چه اتفاقی افتاده؛ ما ساعت اول فهمیدیم چه شده اما بقیه ستادها و مجموعه ها قبول نکردند؛ آمدند و بررسی کردند موقعی که خودشان به جمع‌بندی رسیدند پذیرفتند. ۴٨ ساعت هم زمان زیادی نبود.

سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی‌های کشور اظهار کرد: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.

به نوشته تابناک، سردار حاجی زاده گفت: نوجوانان و جوانان ما مقصر نیستند؛ مقصر ما هستیم مقصر خواص هستند مقصر کسانی هستند که باید بروند و توجیه بکنند.  فریب خوردگان اغتشاشات ضدانقلاب نیستند فرزندان ما و جزو مردم ما هستند؛ این نشان می‌دهد که ما خلا داریم. آنها باید توجیه بشوند. باید دشمن را بشناسند. با همه این مشکلاتی که داریم تعجب می کنم چرا در دانشگاه ها و آموزش و پرورش درسی با عنوان دشمن‌شناسی نباید داشته باشیم. . بیش از ۳۰۰ نفر در این دو ماه کشته و شهید شدند چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم. چند روز پیش با حدود ۳۵۰ نفر از دختران دبیرستانی جلسه‌ای داشتم پرسیدم ما در جنگ تحمیلی چقدر شهید دادیم یکی گفت ۴۰۰ نفر یکی گفت ۵۰۰ نفر. پرسیدم منافقین چند نفر از ما را شهید کردند؟ گفتند نمی‌دانیم. اطلاعات شان اینقدر است. یکی پرسید چرا ما رفراندوم برای نظام نداریم. نوجوانان و جوانان ما مقصر نیستند؛ مقصر ما هستیم مقصر خواص هستند مقصر کسانی هستند که باید بروند و توجیه بکنند. فریب خوردگان حوادث اخیر ضدانقلاب نیستند؛ باید دشمن را بشناسند. چرا در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نباید درس «دشمن‌شناسی» داشته باشیم؟

گفتنی است که برخی رسانه‌ها و نهاد‌های خارج از کشور مدعی کشته شدن بیش از ۴۰۰ نفر در حوادث اخیر در کشور شده‌اند.

مسئولان این آمار را نه تائید و نه تکدیب کرده و نه آماری در خصوص جانباختگان اعتراضات اعلام کرده‌اند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین