کد خبر: ۸۱۱۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
روزنامه هم‌میهن:

تلاش برای سوق دادن کاربران به اپلیکشین‌های داخلی با اصرار بر فیلترینگ/ امروز اعتماد چندانی بین دولت و ملت وجود ندارد

کسب‌وکار‌های خصوصی هم که فرسنگ‌ها فاصله با دولت دارند. حال در چنین شرایطی کسانی می‌خواهند میلیون‌ها کاربر در خارج و داخل کشور را به سمت پلتفرمی سوق بدهند که تماما داخلی است.
تلاش برای سوق دادن کاربران به اپلیکشین‌های داخلی با اصرار بر فیلترینگ/ امروز اعتماد چندانی بین دولت و ملت وجود ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم‌میهن اصرار حاکمیت بر فیلترینگ و ساخت اپلیکشین‌های بومی را مورد نقد قرار داده و با تاکید بر مولفه «اعتماد» کاربران نوشته است: امروز اعتماد چندانی بین دولت و ملت وجود ندارد با این حال می‌خواهند میلیون‌ها کاربر را به پلتفرمی سوق دهند که تماما داخلی است!

به گزارش هم میهن، شما همین الان می‌توانید با خرج چند میلیون تومان اپلیکیشنی مانند پلتفرم‌های خرید‌وفرش یا حمل‌ونقل پرمخاطب ایرانی تولید کنید. با کمی خرج بیشتر حتی می‌توان چیزی شبیه فیس‌بوک و اینستاگرام ساخت؛ به همین راحتی. خیلی‌ها با همین سودا گمان کردند که می‌توانند با غول‌ها رقابت کند. درواقع آنها نوک کوه عظیم یخی را می‌دیدند که تقریبا همه‌چیزش مستتر بود و همه این همه‌چیز را می‌توان به یک عبارت خلاصه کرد؛ اعتماد کاربران. عمده سرمایه تمام پلتفرم‌هایی که در جهان امروز مورد اقبال قرار گرفته‌اند، اعتمادی است که مخاطبان به آن‌ها دارند. واضح است که بخشی از این اعتماد مرتبط به بحث‌های تکنیکی است. تجربه کاربری، دیزاین و... دیگر چیزهایی که کاربر با آن سروکار دارد، می‌تواند حس اعتماد به مخاطب دهد. بیشتر از این‌ها، تجربه‌ای است که مخاطب در مواجهه با کسانی که به‌عنوان نماینده آن پلتفرم شناخته می‌شوند، کسب می‌کند.

نویسنده در ادامه تاکید کرده است: همه می‌دانیم، این‌روزها در جامعه ملتهب ما اعتماد چندانی بین دولت و ملت وجود ندارد. کسب‌وکارهای خصوصی هم که فرسنگ‌ها فاصله با دولت دارند. حال در چنین شرایطی کسانی می‌خواهند میلیون‌ها کاربر در خارج و داخل کشور را به سمت پلتفرمی سوق بدهند که تماما داخلی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین