کد خبر: ۸۳۰۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

فوت ۱۶ بیمار کرونایی و شناسایی ۹۹۰ مبتلای جدید در ایران

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۱۶ نفر از بیماران کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۴۵ هزار و ۲۵ نفر رسید.
فوت ۱۶ بیمار کرونایی و شناسایی ۹۹۰ مبتلای جدید در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۸۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۵۲۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۱۱۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۹۱۶ دُز رسید.

به گزارش وبدا، از دیروز تا امروز ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۵۹ نفر از آنها بستری شدند همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۹۳ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۵ رسید.

تاکنون ۷ میلیون ۳۴۱ هزار و ۳۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده همچنین ۴۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و ۵۵ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۶۰۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴ شهرستان وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۳۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین