کد خبر: ۸۳۲۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

استقلال ۲ ذوب‌آهن صفر/ سایه به سایه سپاهان در صدر جدول

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان از سری رقابت‌های هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.
استقلال ۲ ذوب‌آهن صفر/ سایه به سایه سپاهان در صدر جدول
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان ساپینتو به اتمام رسید.

گل‌ها: مهدی قایدی دقیقه ۲۰ و کوین یامگا دقیقه ۶۳ (استقلال)

کارت زرد: پوریا پورعلی دقیقه ۵۲ (ذوب آهن) - مهدی مهدی پور دقیقه ۵۴ و روزبه چشمی دقیقه ۶۶ (استقلال)

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل داسیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی، مهدی قایدی، امیر ارسلان مطهری و آرش رضاوند.

شهباززاده در دقیقه ۶۷ به جای ارسلان مطهری، نیک نفس در دقیقه ۶۷ به جای مهدی پور، پیمان بابایی دقیقه ۷۷ به جای محبی، زواری در دقیقه ۷۷ به جای روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی در دقیقه ۸۸ به جای جعفر سلمانی به میدان رفتند.

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، محمد قریشی، پویا پورعلی، نادر محمدی، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، جلال مداحی، سامان نریمان جهان، محمد حسین اسلامی و عرفان معصومی.

پوریا مختاری در دقیقه در دقیقه ۶۰ به جای صادق صادقی، بهمن سالاری در دقیقه ۶۰ به جای پوریا پورعلی، سجاد آشوری در دقیقه ۷۸ به جای سامان نریمان جهان به میدان آمدند.

دقایق حساس بازی

دقیقه یک: با پاس زیبای مهدی قایدی چیزی نمانده بود جعفر سلمانی در محوطه جریمه ذوب‌آهن با دروازه بان تک به تک شود اما این اتفاق رخ نداد و موقعیت خوب آبی‌پوشان از دست رفت.

دقیقه ۶: مهاجم ذوب آهن پس از عبور توپ از حسینی، دروازه‌بان استقلال می‌توانست دروازه این تیم را باز کند اما عارف غلامی خود را بین توپ و دروازه قرار داد و مانع از گل شدن توپ شد.

دقیقه ۱۲: سامان نریمان‌جهان، بازیکن ذوب‌آهن در محوطه جریمه استقلال توپ را از عارف غلامی عبور داد و پس از آن روی زمین افتاد اما داور در این صحنه خطای پنالتی اعلام نکرد که موجب اعتراض این بازیکن شد.

دقیقه ۲۰ (گل برای استقلال) : مهدی قایدی هفتمین گل فصل خود را پس از دریافت پاس در عمق از سوی محمد محبی به ثمر برساند و توپ را به گوشه راست دروازه ذوب‌آهن فرستاد.

نیمه دوم

دقیقه ۶۱ (گل برای استقلال): محمد محبی در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و با اشتباه مدافع حریف به دلیل تکل اشتباه، برای استقلالی‌ها یک پنالتی به دست آورد. کوین یامگا در دقیقه ۶۲ توانست با فریب دروازه‌بان ذوب‌آهن توپ را به سمت چپ دروازه‌بان بفرستد و استقلال را صاحب گل دوم کند.

دقیقه ۷۰: رضاوند پس از بازگشت توپی که به محوطه جریمه رفته بود با یک شوت سرکش موقعیت بسیار خطرناکی را روی دروازه ذوب آهن به وجود آورد اما شلیک او با اصابت به تیر افقی در شرایطی که دروازه‌بان حریف تنها نظاره‌گر صحنه بود به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: در شرایطی که ابوالفضل جلالی تازه به میدان آمده بود نتوانست اولین تماس خود با توپ را که روی پاس قایدی به دست آورده بود به گل تبدیل کند و یکی از اتفاقات جالب این هفته لیگ برتر را رقم بزند.

استقلال با کسب این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و فاصله ۳ امتیازی خود را با تیم فوتبال سپاهان در صدر جدول لیگ برتر حفظ کرد تا کماکان در کورس قهرمانی بماند و چشم امیدش به هفته‌های آینده و لغزش حریف اصفهانی خود باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین