کد خبر: ۸۳۲۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

بیش از ۴۰ واحد صنفی این شهرستان به دلیل بی‌حجابی مشتریان آن پلمب شدند

سرهنگ اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان از پلمپ ۴۰ واحد صنفی در کاشان به دلیل بی حجابی مشتریان طی حدود یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در اجرای قانون با کسی مماشات نکرده و از هیچ تخلفی نخواهیم گذشت.
بیش از ۴۰ واحد صنفی این شهرستان به دلیل بی‌حجابی مشتریان آن پلمب شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان از پلمپ ۴۰ واحد صنفی در کاشان به دلیل بی حجابی مشتریان طی حدود یک ماه گذشته خبر داد و گفت: به این اصناف قبل از پلمپ تذکر شفاهی و کتبی داده شده بود.

سرهنگ کریم اکبری عصر جمعه در باغ تاریخی فین کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: براساس ابلاغیه بهمن ماه وزارت کشور و مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای تامین شهرستان کاشان متولی رعایت قوانین و شئونات اسلامی برعهده متصدی اماکن و اصناف است.

وی افزود: پوستر‌هایی مبنی بر عدم خدمات به افرادی که شئونات اسلامی را نمی‌کنند تهیه شده و درب مغازه‌ها نصب و اصناف موظف به اجرای آن هستند.

به گفته وی طی یک ماه گذشته ۶۰۰ مورد بازدید از اصناف و اماکن شهرستان توسط تیم‌های نظارتی بازرسی اتاق اصناف، بسیج اصناف و ستاد امر به معروف و نهی از منکر انجام شده همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه کاشان همچنین از پلمپ بیش از ۴۰ مورد مغازه‌هایی که رعایت شئونات را نداشتند خبر داد و افزود: در اجرای قانون با کسی مماشات نکرده و از هیچ تخلفی نخواهیم گذشت.

وی افزود: از مراجعین، مسافرین، گردشگران و مردم درخواست می‌شود تا نسبت به رعایت شئوانات اسلامی اهتمام داشته باشند و اصناف نیز با رعایت قوانین از ارائه خدمات به افرادی که موازین شرعی را رعایت نمی‌کنند واقدام به کشف حجاب کرده اند خودداری کنند.

سرهنگ اکبری گفت: برای برخورد با متخلفینی که قوانین را رعایت نمی‌کنند بعد ازانجام چندین مرحله تذکر کتبی و شفاهی و اخطار در صورت عدم رعایت قوانین نسبت به پلمپ اصناف متخلف اقدام می‌شود.

به گقته وی بعد از تذکر شفاهی و کتبی اتاق اصناف و اتحادیه ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اماکن نیروی انتظامی نسبت به پملپ اصناف متخلف اقدام خواهد شد.

فرمانده سپاه کاشان با تأکید بر اینکه حجاب از احکام الهی است و رعایت در جامعه اسلامی الزامی است، گفت: بعد از تذکر کتبی و شفاهی نیروی انتظامی و اتاق اصناف و مطالبات بخشی از یک مجموعه بزرگ فروشگاه زنجیره‌ای در کاشان پلمپ شد و اقدمات قانونی را در رابطه با این مجموعه انجام می‌شود و با وجود صبوری در صورت تکراربا استفاده از قانون برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین