آفتابنیوز : «آنچه باعث شد که من به این طرح رأی مثبت دهم از این باب بود که فکر کردم این طوری بهتر است و باید کار را به دولت واگذار کرد. امروز در مجلس با توجه به توضیحات و توجیهات وزیر خارجه، نمایندگان صلاح را در باز گذاشتن دست دولت دیدند تا دولت و مسئولان هستهای بتوانند با فراغ بال و با در نظر گرفتن همه جوانب در این مورد تصمیمگیری کنند».
این نماینده مجلس هفتم در پیشبینی اینکه دولت چه تصمیمی خواهد گرفت گفت: «آنچه برای من مسلم است اینکه مقامات کشور به این جمع بندی رسیدهاند که در مقابل زورگویی مقاومت کند. این هم دستور دینی است و هم خواست و مطالبه عمومی مردم. من هم چون اطمینان داشتم که در نهایت تصمیم دولت و مسئولان هستهای به تأیید رهبر معظم انقلاب میرسد به آن رأی دادم. از سویی در اینکه زورمداران به ما ظلم میکنند کسی شک و شبههای ندارد. آمریکا به دنبال بهانهجویی است و زمانی رها میکند که ما آنچه آنها میخواهند را انجام دهیم که این هم با اصول و آموزههای دین و ملت ما سازگار نیست».
وی افزود: «منتها تحلیل آقایان این است که این قطعنامه چیز مهمی نیست و اوضاع از این بدتر نمیشود که من در این بخش حرف دارم و معتقدم که این قطعنامه شروعی است برای گامهای بعدی استکبار جهانی برای اعمال فشار به انقلاب و مردم ایران. من عرضم این است که اگر واقعا مقامات هم تشخیص شان این است بهتر است این امر را با مردم در میان بگذارند تا اگر خدای ناکرده با احتمال یک درصد روزی آمریکا خواست به ایران حمله نظامی کند یا رشد تحریمها را اعمال کند مردم آمادگی داشته باشند».
زادسر با بیان اینکه باید به صورت دقیق و روزانه مردم را در جریان امور قرار داد در عین حال به دولت جمهوری اسلامی توصیه کرد که بهانه به دست دشمن ندهد».
وی ادامه داد: «با این وصف هر تصمیمی که مسئولان اتخاذ کنند و به امضای مقام معظم رهبری برسد مورد تأیید همه ملت و نمایندگان خواهد بود».
زادسر گفت: «ما گرگ باران دیدهایم. آنها مرغابی را از آب نترسانند. ما از تحریم و حمله دشمن نمیترسیم. ملت هم اگر بفهمد که دشمن زور میگوید مقاومت میکند».
این نماینده مجلس در پایان گفت: «نگرانی ما از گزارشاتی است که از سطح کشور میرسد و حوزهای که به جان اعتقادات دینی و فرهنگی ما افتاده و مقام معظم رهبری از آن به عنوان «ناتوی فرهنگی» یاد کردند. من با مطالعه این گزارشها واقعا با تمام وجود فهمیدم که وقتی آقا میفرمایند شبیخون فرهنگی یا ناتوی فرهنگی یعنی چه؟»