کد خبر: ۵۵۷۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

واگذاری دختری که زانویش با دریل سوراخ شد به بهزیستی

رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: چندی پیش مردی در زنجان به دلایل نامعلومی دختر نوجوانش را مورد ضرب و شتم قرارداد و زانویش را با مته سوراخ کرد اکنون این دختر با اخذ حکم قضایی به بهزیستی آمده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا جعفری افزود: در مورد هر کودکی که مورد آزار قرار بگیرد با حکم قضایی اقدام به جداسازی کودک از خانواده می کنیم تا پیگیری های حقوقی انجام شود و همچنین حمایت های روانی از کودک نیز صورت می گیرد. این کودک نیز همچنان در مراکز بهزیستی و تحت حمایت این سازمان است.
وی اظهار داشت: کارشناسان سازمان بهزیستی از بدو اطلاع از هر حادثه کودک آزاری سر صحنه حاضر می شوند تا بتوانند خدمات متعدد را به کودک ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، چندی پیش پدر خانواده ای در یکی از روستاهای خدابنده، به دلایلی نامعلوم دختر نوجوانش را مورد ضرب و شتم قرار داد و زانوی او را با دریل سوراخ کرد. متاسفانه پدر خانواده بعد از چنین اقدامی، دختر نوجوان را به بیمارستان انتقال نداد و او را با دردی آزاردهنده چند روز در خانه حبس می کند. اما همسایه ها صدای ناله ها و ضجه های این دختر دانش آموز را می شنوند او را در حالی که از درد به خود پیچیده بود، پیدا می کنند.

ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین