کد خبر: ۸۳۰۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

حقوق معلمان امروز واریز می‌شود؟/ سازمان برنامه و بودجه: نمی‌توایم پرداخت کنیم؛ آموزش و پرورش بالاتر از سقف قانون بودجه درخواست دارد!

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: حقوق معلمان عزیز امروز ۲۹ اسفند از طریق خزانه‌داری کل در حال پرداخت است.
حقوق معلمان امروز واریز می‌شود؟/ سازمان برنامه و بودجه: نمی‌توایم پرداخت کنیم؛ آموزش و پرورش بالاتر از سقف قانون بودجه درخواست دارد!
آفتاب‌‌نیوز :

با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود.

از روز گذشته تعداد زیادی از فرهنگیان در تماس با تسنیم اعلام کردند که در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ هنوز حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده است!

بنابر اعلام این دسته از فرهنگیان کشورمان، امروز آخرین روز اسفند است، اما هنوز حقوق فرهنگیان واریز نشده این در حالی است که آن‌ها در آستانه شب عید مخارج مختلف و سنگینی دارند.

مسئولان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تا این لحظه درباره دلایل این موضوع و مشکلات احتمالی پاسخگو نبوده‌اند.

با این حال، علی احمدی؛ معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم درباره علت تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش هنوز لیست حقوق را بارگذاری نکرده است البته پول در خزانه وجود دارد، اما برای مبالغ بالاتر طبق قانون نمی‌توان کاری کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز حقوق اسفند ماه پرداخت می‌شود، گفت: مشکل قانونی این است که آموزش و پرورش بالاتر از سقف قانون بودجه سال ۱۴۰۱ درخواست دارد که خزانه نمی‌تواند اقدام کند!

احمدی درباره پرداخت معوقات رتبه بندی بیان کرد: اگر مشکل قانونی حل شود می‌توانند معوقات رتبه‌بندی را پرداخت کنند.

وی متذکر شد: حقوق معلمان عزیز امروز ۲۹ اسفند از طریق خزانه‌داری کل در حال پرداخت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
2
10
احسنت به این وزیر کاردان و کاربلد ,دست مریزاد ,اسفند دود کنیم برات چش نخوری دادا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین