کد خبر: ۷۴۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۹

ساخت سریال کوروش یا داریوش تا سال 88

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن علی‌اكبری گفت: «تصمیم جدی داریم كه در سال 88 سریالی از زندگی داریوش یا كوروش هخامنشی بسازیم».

این تهیه‌كننده كه در حال حاضر سریال تلویزیونی «نردبامی بر آسمان» را در دفتر هفت آسمان تولید می‌كند، در گفتگو با فارس گفت: «تصمیم جدی ما برای سال آینده تولید یك سریال عظیم تاریخی بر اساس زندگی داریوش یا كوروش هخامنشی است كه هم اكنون مراحل تحقیقاتی این دو پروژه پایان یافته و در حال رایزنی با شركای خود برای ساخت سریال بر اساس یكی از این دو شخصیت هستیم».

وی افزود: این پروژه با مشاركت شركای بین‌المللی ساخته می‌شود كه حضور این شركا در این پروژه قطعی شده است و پس از تأمین سرمایه مورد نیاز، بحث در مورد ساخت سریال را به صورت جدی آغاز خواهیم كرد. 

علی اكبری در مورد ویژگی این مجموعه گفت: نمادهایی از معماری آن دوران در تخت جمشید موجود است كه به عنوان مرجع مورد استفاده ما قرار می‌گیرد و با كمك كامپیوتر و جلوه‌های ویژه پیشرفته قصد داریم كه فضای كلی مطلوبی را از آن دوره مجسم كنیم.

این تهیه‌كننده در مورد بازیگران و عوامل فنی این سریال گفت: قصد داریم از بهترین عوامل فنی و بازیگران ممكن در سطح بین‌المللی استفاده كنیم تا كیفیت كار به بهترین و بالاترین صورت ممكن حفظ شود.

علی‌اكبری همچنین گفت: طبق قراردادی كه داریم سریال «نردبامی بر آسمان»‌ باید تا پایان سال 87 روی آنتن باشد و اگر این اتفاق رخ دهد، قطعا تولید یكی از دو پروژه كوروش یا داریوش را در قالب یك سریال شروع خواهیم كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۰
0
0
با سپاس از خرد شما

اما نساختن بسيار بهتر از جيزي مانند سريال فردوسي است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۳
0
2
عالی است ولی چشم ایجانب آب نمی خورد که وزارت ارشاد جمهوری اسلامی اجازه ساخت چنین سریال هایی را بدهد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین