کد خبر: ۱۰۸۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸

بن افلک با "شهر" در صدر جدول فروش قرار گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تریلر با موضوع سرقت «شهر» با 8/23 میلیون دلار فروش در هفته اول اکران به شکلی غافلگیرکننده در صدر جدول فروش بازار آمریکا و کانادا قرار گرفت.

این فیلم را بن افلک کارگردانی کرده و خود در آن نقش یک سارق بانک را دارد.

«شهر» که با بودجه‌ای 37 میلیون دلاری ساخته شده در 2861 سینما در آمریکای شمالی روی پرده است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند این فیلم با رقمی بین 15 تا 20 میلیون دلار در رده دوم فروش هفتگی قرار بگیرد.

ربکا هال، جان هام، جرمی رنر و بلیک لیولی در این فیلم بازی می‌کنند. داستان «شهر» درباره یک سارق باتجربه است که همزمان با برنامه‌ریزی برای کار بعدی خود می‌کوشد بین احساساتش نسبت به یک رئیس بانک و ماموران پلیس فدرال که در پی او هستند، توازن برقرار کند.

«شهر» اولین بار در دنیا در بخش خارج از مسابقه جشنواره ونیز نمایش داده شد و در جشنواره تورنتو هم مورد استقبال قرار گرفت.


این پروژه پس از درام جنایی «رفته عزیزم رفته» دومین فیلم بلند افلک در مقام کارگردان است. او به عنوان بازیگر فیلم‌هایی چون «آرماگدون»، «پرل هاربر»، «تغییر مسیر»، «جمع تمام ترس‌ها»، «دردویل»، «دختر جرزی» و «هالیوودلند» را در کارنامه بازیگری خود دارد.

بن افلک سال 1998 برای فیلم «ویل هانتینگ خوب» به همراه مت دیمن برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیر‌اقتباسی شد.

کمدی رومانتیک Easy A به کارگردانی ویل گلاک در اولین هفته اول اکران با 2/18 میلیون دلار فروش در 2856 سینما در رده دوم قرار گرفت. کارشناسان فروش پیش‌بینی کرده بودند این فیلم مقام اول فروش هفتگی را به خود اختصاص بدهد.

اما استون، آماندا باینز و پن بجلی در این فیلم هشت میلیون دلاری بازی می‌کنند و داستان درباره یک دانش‌آموز دبیرستانی است که هنگام تحقیق درمورد «نامه اسکارلت» متوجه شباهت‌هایی بین زندگی خود و این رمان می‌شود.

تریلر فراطبیعی «شیطان» به کارگردانی جان اریک دودل به عنوان دیگر فیلمی که از این هفته در سینماهای آمریکا و کانادا اکران شده، در 2809 سینما 6/12 میلیون دلار به دست آورد و فیلم سوم شد.

این فیلم درباره گروهی است که در یک آسانسور گیر می‌افتند و متوجه می‌شوند شیطان در میان آنهاست. کریس مسینا، کارولاین داورناس و بوکیم وودبین در «شیطان» بازی کرده‌اند. این فیلم بر مبنای ایده‌ای از ام نایت. شیامالان سازنده «حس ششم» ساخته شده است.

فیلم ترسناک و افسانه علمی «شر موجود: زندگی پس از‌ مرگ» با بازی میلا یوووویچ که هفته پیش در صدر جدول فروش قرار داشت، این هفته 1/10 میلیون دلار فروخت و به رده چهارم رفت. مجموع فروش چهارمین فیلم «شر موجود» در آمریکای شمالی پس از 10 روز 44 میلیون دلار شده است.

از سوی دیگر «شر موجود: زندگی پس از‌ مرگ» برای دومین هفته پیاپی در صدر فروش بازار بین‌المللی قرار گرفت. این فیلم در 5300 سینما در 48 بازار 7/38 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود را در این بازار به 2/103 میلیون دلار رساند.

انیمیشن سه‌بعدی «آلفا و امگا» ساخته آنتونی بل و بن گلاک هم در اولین هفته نمایش در 2625 سینما به فروش قابل انتظار 2/9 میلیون دلار دست پیدا کرد.

هیدن پانه‌تی‌یر، کریستینا ریچی و جاستین لانگ صداپیشه‌های این فیلم هستند و داستان درباره دو گرگ است که به یک پارک جدید در آیداهو منتقل و در تلاش برای بازگشت به خانه خود در کانادا ناچار به رویارویی خطرناک با سرزمینی ناشناخته می‌شوند.

فیلم اکشن «قاپ‌زن‌ها» با بازی مت دیلن، تریلر «آمریکایی» با بازی جرج کلونی، تریلر افسانه علمی «آغاز» به کارگردانی کریستوفر نولان، کمدی پلیسی «آدم‌های دیگر» با بازی مارک والبرگ و ویل فرل و فیلم اکشن «ماچه‌ته» ساخته رابرت رودیگز دیگر فیلم‌های پرفروش این هفته در آمریکا بودند.

12 فیلم پرفروش هفته درمجموع 5/88 میلیون دلار به دست آوردند که 34 درصد بیشتر از هفته پیش و 4/1 درصد بیشتر از هفته مشابه پارسال است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین