کد خبر: ۱۲۲۲۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۲

روایت ایرنا از ساندیس‌خورهای نیویوركی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهرام شكیبا در خبر نوشت:

از قرار معلوم هیلاری كلینتون برای سخنرانی در نشست شورای حقوق بشر به ژنو رفته بوده. یک جماعتی هم از جوانان و نوجوانان را با نام سازمان‌های غیردولتی برده بوده‌اند در نشست شورا كه هی دم به دقیقه وسط سخنرانی هیلاری خانوم كف بزنند و هورا بكشند و مجلس را گرم كنند.

وزیر امور خارجه ما هم در این نشست بوده و از نزدیک شاهد این مضحكه دیپلماتیک بوده است.

همه سختی‌هایی كه وزرای امور خارجه تحمل می‌كنند یک طرف، دیدن این شامورتی‌بازی‌های آمریكایی‌ها هم یک‌طرف. واقعاً كه! چه عذابی دارد دیدن این صحنه‌ها.

البته برای غربی جماعت این چیزها عادی است ولی برای ما واقعاً تعجب‌آور است. ندیده‌ایم از این صحنه‌ها، این است كه اساساً شوكه می‌شویم.

باز خدا را شكر كه خبرنگار ایرنا آنجا بود و اصل قضیه را كشف كرد. به گزارش «ایرنا»: «گویا قبل از سخنرانی كلینتون به آنها همبرگر مک‌دونالد و كوكاكولا داده بودند تا هنگام سخنرانی كف بزنند و هورا بكشند.»

دوست همكار ارجمند و خبرنگار محترم لطفاً به نكات زیر توجه كنید:
1- نوشتن جملات طنز‌آمیزی از این دست بین یک خبر جدی مثل این است كه یک دیس مرصع پلوی هفت‌رنگ حسابی آماده كنیم ولی رویش دو تا پاچه پخته گوسفند بگذاریم و سرو كنیم. كسی از كله‌پاچه‌ بدش نمی‌آید اما نه روی مرصع‌پلو.

2- من هم با آمریكا و سلطه‌گران بد هستم اما این را هم می‌دانم كه همبرگر مك‌دونالد برای سوئیسی‌ جماعت چیزی است در حد فلافل هفت‌چنار.

كاهش عمر 

خواندم كه تحقیقات نشان داده است آلودگی هوا دو سال از عمر انسان كم می‌كند.

اول كه خبر را خواندم خیلی نگران شدم و برایم سؤال پیش آمد كه از كجای عمر آدم كم می‌شود، از همین الان یا از آخرش.

پرس و جو كردم كارشناسان گفتند اگر بنا باشد از عمر آدم كم شود می‌افتد برای آخر عمر. این را كه شنیدم نفس راحتی كشیدم. آخر عمر خیلی مهم نیست.

ولی من از اوضاع واحوال كنونی خیلی راضی‌ام. نگران بودم نكند از الان عمرم كم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
0
خیلی قشنگ بود مرسی!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین