کد خبر: ۱۳۰۱۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۵
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

رصد فضای سایبر برای جلوگیری از نقل و انتقال مواد مخدر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار حمیدرضا حسین آبادی اظهار داشت: پلیس سایبر مبارزه با مواد مخدر اقدام به رصد فضای مجازی برای جلوگیری از فروش و نقل و انتقال مواد مخدر کرده است. علاوه بر فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی رصد شده و خوشبختانه تاکنون نقل و انتقالی در این فضا انجام نشده است.

وی ادامه داد: امکان فعالیت باندهای مافیایی در این عرصه وجود دارد به همین دلیل پلیس با رصد دقیق فرصت فعالیت مافیای مواد مخدر در این فضا را می‌گیرد.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به کنترل فیس‌بوک برای جلوگیری از نقل و انتقال مواد مخدر، اظهار داشت: تا کنون موردی از فروش یا نقل و انتقال مواد مخدر در این فضا نداشتیم.

حسین‌آبادی از کنترل بازار ماده مخدر شیشه خبر داد و افزود: قیمت هر کیلو ماده مخدر شیشه همچنان پنج میلیون تومان است و با توجه به گرایش جوانان به سمت مواد مخدر صنعتی این امر نگران کننده است. سعی می‌کنیم با نظارت بیشتر و اعمال قانون جدید از فعالیت و سوءاستفاده قاچاقچیان جلوگیری کنیم.

وی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس برای برخورد با سوداگران مرگ گفت: با تولید‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر صنعتی به شدت برخورد می‌شود. همچنین با ابلاغ قانون جدید مبارزه با مواد مخدر از دهم اردیبهشت ماه دیگر مشکلی در برخورد با سوداگران مرگ نداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
0
حالا اگه قاچاق فروشها نمیدونستن - با این فرمایشات فهمیدن که میشه از این روشها هم استفاده کرد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین