کد خبر: ۲۱۳۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱

آلودگی هوا عامل موج جدید سرطان

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه هم‌اکنون فقط دو پالایشگاه به طور کامل بنزین یورو 4 تولید می‌کند، گفت: موج جدید سرطان و بسیاری از مرگ و میرها در کشور ناشی از آلودگی هوا است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کمال‌الدین پیرمؤذن با تأکید بر ضرورت کاهش آلودگی هوا، اظهار داشت: موج جدید سرطان‌ در کشور ناشی آلودگی هوا است، ضمن آنکه آمار مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا نیز بسیار قابل توجه است.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی افزود: اهمیت پرداختن بر کاهش آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه در مواردی گاهاً مشاهده می‌شود که به دلیل افزایش آلایندگی‌های هوا شاهد تعطیلی مدارس و ادارات می‌شویم.

پیرمؤذن با اشاره به جلسه فراکسیون محیط زیست خانه ملت با وزیر نفت، ابراز داشت: در این جلسه فراکسیون محیط زیست به جد پیگیر احداث کامل پالایشگاه‌های تولید سوخت یورو 4 بوده است.

به گزارش فارس، وی یادآور شد: هم‌اکنون از 6 پالایشگاه تولید بنزین فقط دو پالایشگاه تولید سوخت یورو 4 را در برنامه خود قرار داده‌اند.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس متذکر شد: لازم است که تولید بنزین فاقد بنزن تسریع یابد چراکه این امر با سلامتی شهروندان در ارتباط است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین