کد خبر: ۲۶۱۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

مرگ تلخ دختر و پدر بر اثر ریزش چاه

دختر 13 ساله زمانی که برای گرفتن وضو به آشپزخانه می رفت نمی دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است. ریزش چاه مرگ تلخ دختر نوجوان و پدر 45 ساله اش را رقم زد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، روز دوشنبه سقوط دختر و پدری به داخل چاهی در خیابان طبسی مشهد به پلیس و نیروهای امدادی اطلاع داده شد.

در ادامه تیمی از ماموران خود را به محل حادثه رسانده و متوجه شدند قربانیان عضو یک کاروان زیارتی بودند که از دزفول به مشهد آمده بودند.

یکی از شاهدان ماجرا به ماموران گفت: با یک کاروان 150 نفره از دزفول به مشهد آمده و در این مهمان پذیر سکونت داشتیم و شبی 70 هزار تومان اجاره می دادیم. امروز ظهر قصد صرف ناهار داشتیم که دختر 13 ساله گفت من اول نمازم را بخوانم بعد ناهار می خورم. او برای گرفتن وضو به آشپزخانه رفت که ناگهان زمین زیر پایش نشست کرد و او به عمق چاه سقوط کرد. پدرش با مشاهده این صحنه قصد داشت دست او را بگیرد که وی نیز به عمق چاق افتاد.

نیروهای آتش نشانی در ادامه مرد 45 ساله و دختر 13 ساله اش را از داخل چاه خارج کردند که امدادگران اورژانس پس از معاینه جسد اعلام کردند آنها بر اثر خفگی جان خود را از دست داده اند. با تایید مرگ پدر و دختر موضوع به سید جواد حسینی بازپرس ویژه قتل مشهد اطلاع داده شد که وی با حضور در محل تحقیقات جنایی در این زمینه را آغاز کرد. در بررسی های اولیه مشخص شد این بنا بیش از 30 سال عمر دارد و بدون مجوز اقدام به پذیرش مسافر کرده بود.

بازپرس پس از تحقیقات مقدماتی دستور بازداشت مسئول پذیرش این مهمانسرا را صادر کرد. همچنین به تیمی از ماموران دستور داد مالک ساختمان نیز به علت عدم رعایت نظامات دولتی بازداشت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین