کد خبر: ۳۵۸۷۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

«خشم و هیاهو»؛ ناكام بزرگ گیشه نوروزی

فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» علی‌رغم حضور موفق در جشنواره فیلم فجر نتوانست فروش خوبی در اكران نوروزی داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» آخرین ساخته هومن سیدی سال گذشته با حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر توانست نظر مخاطبین سینما را به خود جلب كند.

این فیلم با برگزاری چندین سانس فوق‌العاده به دلیل استقبال خوب تماشاگران در رده‌های بالای آرای مردمی قرار گرفت و با نامزدی در چندین رشته موفق به دریافت سیمرغ ویژه هیات داوران برای هومن سیدی و سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری برای پیمان شادمان‌فر شد.

اما «خشم و هیاهو» علی‌رغم حضور موفق در جشنواره فیلم فجر نتوانست فروش خوبی در اكران نوروزی داشته باشد و در بین شش فیلم اكران شده در عید نوروز در رده پنجم فروش قرار گرفت.

پی بردن به این موضوع كه چه عامل یا عواملی سبب فروش كم این فیلم شده است به بررسی‌های كارشناسانه نیاز دارد؛ اما به نظر می‌رسد حضور دو فیلم كمدی پرطرفدار از جمله «من سالوادور نیستم» در اكران نوروزی، حمایت همه جانبه برخی نهادها و سازمان‌ها مانند شهرداری تهران از فیلم «بادیگارد» و حضور فیلم «ابد و یک روز» در اكران نوروزی كه توانسته بود در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را نصیب خود كند، از دلایل شكست «خشم و هیاهو» در گیشه باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با این اوصاف می‌توان فیلم «خشم و هیاهو» را كه تهیه‌كنندگانش با انتخاب زمان نامناسب برای اكران، هم خود را از فروش خوب و هم مخاطبین سینما را از تماشای یک فیلم خوب محروم كردند ناكام بزرگ اكران نوروزی دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
3
من این فیلم و در سینما هویزه مشهد دیدم
در کوچکترین سالنها اکران میشد و من مجبور شدم در یک متری پرده بشینم. پس چه توقعی دارین وقتی اینجوری فیلم و اکران میکنین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین