کد خبر: ۳۸۱۰۰۴
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

وزیر نیرو وارد لندن شد

وزیر نیرو در ادامه حضور در انگلیس با مسوولان سرمایه گذاری و تجارت با ایران گفت وگو و در میزگردی با حضور شماری از مدیران شماری از شرکت های بزرگ انگلیسی شرکت خواهد کرد .
آفتاب‌‌نیوز : حمید چیت چیان، وزیر نیرو شامگاه دوشنبه در راس هیاتی به منظور جلب سرمایه گذاری و گفت وگو درباره راه های توسعه همکاری فی مابین در بخش آب و انرژی وارد لندن پایتخت انگلیس شد.

به گزارش ایرنا، براساس برنامه اعلام شده ، وزیر نیرو در جریان سفر سه روزه اش به لندن قرار است با شماری از مسوولان دولت انگلیس در حوزه انرژی و آب و فاضلاب ، صاحبان مشاغل و مدیران شرکت های بزرگ دیدار و درباره شرایط سرمایه گذاری و راه های گسترش همکاری در بخش انرژی ، آب و آبفا با آنان به گفت وگو بنشیند.
 
تبادل تجربیات به ویژه درباره روند خصوصی سازی شرکت های فعال در بخش آب و برق و تبادل نظر با دست اندر کاران خصوصی سازی و شرکت های خصوصی فعال در این بخش از دیگر اهداف سفر وزیر نیرو به انگلیس اعلام شده است.
 
دیدار و گفت وگو با مدیر بازرگانی و سرمایه گذاری انگلیس و آلیستر وود، از کارشناسان وزارت خارجه انگلیس مدیر بخش توربین های گازی، خدمات و بازاریابی شرکت زیمنس در انگلیس ملاقات با خانم 'امبر رود'، وزیر انرژی و آب و هوای انگلیس و همچنین لرد لامونت، نماینده تجاری نخست وزیر انگلیس در ایران و شماری از دست اندرکاران امور تجاری و مسوولان سرمایه گذاری از جمله برنامه های وزیر نیرو در سفر به انگلیس اعلام شده است.
 
وزیر نیرو در ادامه حضور در انگلیس با مسوولان سرمایه گذاری و تجارت با ایران گفت وگو و در میزگردی با حضور شماری از مدیران شماری از شرکت های بزرگ انگلیسی شرکت خواهد کرد .

میزگرد فرصت های سرمایه گذاری ایران در بخش انرژی قرار است روز چهارشنبه در موسسه خانه آسیا در لندن برگزار شود.
 
دیدار و گفت وگو درباره مسائل مورد علاقه با خانم 'اینگه بیالی رییس اجرایی بانک لویدز و تبادل نظر با دست اندرکاران امور تجاری با ایران از دیگر برنامه های سفر چیت چیان به لندن اعلام شده است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین