کد خبر: ۶۲۲۱۰۹
تعداد نظرات: ۱۹۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
بهبود فضای کسب و کار نیازمند اتصال به بازارهای جهانی

تبعات قطع اینترنت جهانی در ایران؛ معاملات بازار سرمایه کاهش یافت| توضیحات وزیر ارتباطات

علی‌رغم اینکه گفته شده بود با تصویب شورای امنیت کشور (شاک) و ابلاغ دبیرخانه آن به اپراتورهای اینترنت به مدت ۲۴ ساعت دسترسی به اینترنت محدود شده است اما با گذشت سه روز هنوز مردم ایران به اینترنت جهانی دسترسی ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :

یک روز بعد از آغاز اعتراضات به گرانی بنزین، دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت جهانی قطع شده و تاکنون وصل نشده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ یک مسئول مطلع در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به خبرگزاری ایسنا گفته است که محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت کشور انجام شده است.

تبعات قطع اینترنت جهانی در ایران؛ حجم معاملات بازار سرمایه کاهش یافت

علی‌رغم اینکه گفته شده بود با تصویب شورای امنیت کشور (شاک) و ابلاغ دبیرخانه آن به اپراتورهای اینترنت به مدت ۲۴ ساعت دسترسی به اینترنت محدود شده است اما با گذشت سه روز هنوز مردم ایران به اینترنت جهانی دسترسی ندارند.

این مسوول مطلع افزود: پیگیری‌های زیادی از سوی وزارتخانه در حال انجام است تا با رایزنی با دبیرخانه شاک مجوز لازم برای برقراری مجدد ارتباطات و ابلاغ آن به اپراتورها صورت پذیرد.

زمان اتصال اینترنت نامعلوم است

خبرگزاری ایلنا نیز به نقل از یک منبع آگاه نوشته است: تصمیم برای قطع اینترنت توسط دستگاه‌های امنیتی گرفته شده است. ناامنی‌های اخیر موجب شده شورای امنیت تصمیم به قطع اینترنت بگیرد. وی قطع خطوط اینترنت تلفن همراه را در تمام اپراتورها همراه اول، ایرانسل و رایتل عنوان کرد و زمان اتصال اینترنت را نامعلوم دانست.

کدام اماکن اینترنت دارند؟

یک مسؤول مطلع در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به محدودیت اینترنتی طی روزهای جاری گفت: این محدودیت ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد و با تصویب شورای امنیت کشور (شاک) و ابلاغ دبیرخانه آن به اپراتورهای اینترنت صورت پذیرفته است. زمان برطرف شدن محدودیت اینترنت هنوز مشخص نیست. در حال حاضر مکان‌های ضروری همچون روزنامه‌ها و سایت‌های خبری این محدودیت را ندارند. 

البته در حالی گفته شده که رسانه‌ها محدودیت دسترسی به اینترنت ندارند که اینترنت دفتر رسانه‌هایی همچون "آفتاب‌نیوز" نیز همزمان با قطع اینترنت در سراسر کشور، قطع شده است.

قطع دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت جهانی انتقادهایی را در پی داشته است.

احمد مازنی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کشور گفت: به جای تصویب اخلال در شبکه اینترنت در «شاک» و قلع و قمع معترضان ای کاش قبل از ابلاغ اجرای طرح با مردم و نمایندگان مردم مشورت می‌کردید. اکنون هم دیر نشده، شورای امنیت کشور اعتراض مدنی مردم را به رسمیت بشناسد و امکان اعتراض مدنی را برای معترضین فراهم کند. اگر با شیوه مدنی با مردم و نمایندگان رفتار شود پاسخ مدنی دریافت می‌شود. اگر با بی‌اعتمادی به نمایندگان و تحقیر خانه ملت برخورد شود نتیجه همان است که ضد انقلاب سو استفاده کند.

بهبود فضای کسب و کار نیازمند اتصال به بازارهای جهانی

معاون اشتغال وزیر کار نیز معتقد است بخش قابل توجهی از فضای کسب وکار تحت تاثیر اتصال به بازار جهانی است و هر چه فضای تعامل و ارتباطات بین‌المللی اقتصاد بیشتر شود فضای کسب و کار کشور نیز بهبود می‌یابد.

عیسی منصوری در گفت وگو با ایسنا گفت: بخش قابل توجهی از فضای کسب وکار تحت تاثیر اتصال به بازار جهانی است و به دلیل محدود شدن این ارتباط و اتصال، عملا تقاضای بخش خصوصی برای بهبود و بازخوردی که به بخش دولتی می‌دهد تا خودش را باز تنظیم کند کمتر است و عملا در فضای بسته‌ کار می ماند.

وی معتقد است وقتی فضای ارتباطات بین المللی اقتصاد بیشتر شود به توسعه فضای کسب و کار منجر می‌شود چون تا حد مورد توجهی بازخوردهای بخش خصوصی باعث می‌شود که فضای کسب و کار بهبود پیدا کند.

معاون اشتغال وزیر کار درباره درباره راه اندازی سامانه اشتغال ایرانیان نیز گفت: با وجود آنکه طرح آماده راه اندازی است ولی با یکسری محدودیتها مواجهیم که امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر مدیریت و سامانه را راه اندازی کنیم.

قطعی اینترنت حجم معاملات بازار سرمایه را کاهش داد

سعید اسلامی بیدگلی، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌ گذاری ایران نیز در گفت‌وگو با ایلنا درباره اثرگذاری افزایش قیمت بنزین و تنش‌های اجتماعی در بازار سرمایه اظهار داشت: به هر حال تنش‌های اجتماعی در کوتاه مدت ریسک‌های بازار را افزایش می‌دهد. به ویژه سرمایه گذاران خرد از ورود به معاملات در این شرایط ترس دارند بنابراین از این لحاظ این شرایط می‌تواند در بازار اثر گذار باشد.

وی افزود: این شرایط در کشورمان به سرعت در قیمت ارز تاثیر می‌گذارد و شاهد آن بودیم که روز گذشته هم قیمت دلار در بازار بالا رفت. مجموعه این عوامل می‌تواند منجر به نوساناتی در بازار سرمایه شود که امیدواریم با ایجاد ثبات سیاسی و اجتماعی اثرات این نوسانات هیجانی تا بلندمدت ادامه نداشته باشد. در حالتی تنش اجتماعی در بلند مدت اثرگذار خواهد بود که عامل آن در بلندمدت حل نشود. در دی ماه 96 شاهد آن بودیم که پدیده اجتماعی حاصل از جو آن روزها کمی طولانی‌تر شد. اگر آسیب‌ها جدی‌تر باشد و انشقاق در بین بدنه‌های سیاسی و اقتصادی کشور ایجاد شود می‌تواند در ریسک‌های بازار موثر باشد که به نظر نمی‌رسد شاهد این اتفاق باشیم.

اسلامی با بیان اینکه بازار نزدیک به 4 هزار و 500 واحد کاهش را تجربه کرد، گفت: مشکلات قطع اینترنت هم به کاهش شاخص کمک کرد که این موضوع هم در کوتاه مدت اثرگذار است و قطعی اینترنت این حس را ایجاد می‌کند که ریسکی در بازار وجود دارد. این قطعی اینترنت معاملات برخط را با چالش مواجه کرده که در نوسانات اثرگذار است. امیدواریم که اثرات این عوامل کوتاه مدت باشد و توصیه ما به سهامداران غیرحرفه‌ای این است که از معاملات پرریسک پرهیز کنند و رفتار هیجانی در بازار نداشته باشند.

بحران در کسب و کارهای اینترنتی/ تهدید ۸۰ هزار شغل با قطع اینترنت

رضا الفت‌نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب وکارهای فضای مجازی نیز در گفت‌وگو با ایلنا، با تاکید بر اینکه دسترسی مردم به کسب و کارهای اینترنتی با اختلال روبه‌رو شده است، اظهار کرد: امکان دسترسی مناسب و منظم تعداد زیادی از مردم به کسب و کارهای اینترنتی محدود شده است.ُ توقف کامل در ارائه خدمات مشاغل اینترنتی که از سرورهای ایرانی استفاده می‌کنند اما «هاست» آنها در خارج کشور قرارد دارد، اتفاق افتاده است و این موضوع موجب آسیب به آنها شده است.

الفت‌نسب با بیان اینکه کسب و کارهای که «هاست» آنها در داخل کشور است وضعیت بهتری دارند، افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت از روز گذشته اقداماتی را انجام داده است تا مشکل برای کسب و کارهای که هاست آنها در داخل کشور است مرتفع شود، اما همچنان مشکل اصلی پابر جاست.  بروز این مشکل برای اولین بار نیست و ما تجربه مشابه را در سال‌های گذشته از جمله سال 88 داشته‌ایم.

به گفته الفت‌نسب؛ گستردگی مشکل در سال 88 به دلیل تعداد کمتر مشاغل مرتبط با اینترنت محدودتر بود، اما امروز تعداد زیادی از کسب و کارها تمام یا بخشی از خدمات خود را در بستر سایبری ارائه می‌دهند.

وی افزود: در سال 88 تنها یک هزار کسب و کار در فضای مجازی به صورت رسمی فعالیت می‌کردند، اما اکنون تعداد آنها به بیش 200 هزار کسب و کار افزایش یافته است.

الفت‌نسب تعداد افراد شاغل در کسب و کارهایی که به طور رسمی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند را 70 تا 80 هزار نفر عنوان کرد. وی این تعداد را منهای افرادی دانست که هم اکنون از طریق شبکه‌های اجتماعی مشغول به کار هستند.

الفت‌نسب با تاکید بر اینکه آسیب وارده تنها به کسب و کارهای اینترنتی محدود نمی‌شود، ‌گفت: هم اکنون تعداد زیادی از تولیدکنندگان محصولات خود را از طریق فضای مجازی عرضه و مشتریان خود را پشتیبانی می‌کنند که این موضوع برای آنان نیز اشکال جدی ایجاد کرده است.

وی میزان زیان حاصل از قطع اینترنت به کسب و کارهای فضای مجازی و خدمات ارائه شده در آن با توجه به میزان سرمایه گذاری را غیرقابل محاسبه دانست. الفت‌نسب خواستار پاسخگویی نهادهای مرتبط به مشکلات به وجود آمده برای کسب و کارهای اینترنتی و شاغلان در این حوزه شد.

این عضو هیات مدیره اتحادیه کسب وکارهای فضای مجازی با اشاره به تحریم‌های اخیر نسبت به نتایج بی‌توجهی به امکان تحریم اینترنت ایران هشدار داد. الفت‌نسب یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از این تهدید و تکرار مشکلات پیش آمده را راه‌اندازی "شبکه ملی اطلاعات" بدون مشکل فنی دانست. وی همچنین استفاده از هاست داخلی به جای خارجی را به صاحبان کسب و کارهای فضای مجازی پیشنهاد کرد.

الفت‌نسب تاکید کرد: موفقیت این راهکارها به شرطی خواهد بود که زیر ساخت‌های فنی لازم فراهم شده و ناپداری و مشکلات در حداقل میزان خود باشد.

توضیحات وزیر ارتباطات درباره قطع اینترنت: پیگیر هستیم

وزیر ارتباطات که برای جلسه‌ای که به منظور بررسی تاثیر امواج الکترومغناطیسی بر سلامت شهروندان و با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، سازمان حفاظت از محیط زیست و سازمان انرژی اتمی در کمیسیون بهداشت مجلس حضور یافته بود، در پاسخ به سئوالی در مورد استقرار اینترنت ملی گفت: چیزی به نام اینترنت ملی وجود خارجی ندارد، شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع اینترنت نیست و قطع اینترنت به کارکردهای شبکه ملی اطلاعات ضربه میزند.

جهرمی همچنین در خصوص پیشرفت شبکه ملی اطلاعات توضیح داد: الان بهترین قاضی مردمند، هر چند از ناراحتی مردم از قطع بودن اینترنت مطلعم و به خودم نیز در این چند روز اجازه استفاده از اینترنت را ندادم، اما مردم قضاوت کنند که آیا خدمات داخلی آنها بر شبکه دچار اختلال شده است یا خیر. اگر شبکه ملی نبود امروز شاید دو میلیون راننده تاکسی اینترنتی و مردم در عذابی بزرگ و مشکل بودند و بانکها مختل بودند. زیرساخت شبکه ملی اطلاعات پیشرفت قابل توجهی داشته اما بپذیرید که کار بنده و وزارتخانه‌ام تولید محتوا نیست.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سئوالی در مورد ادعای سفیر آمریکا در آلمان که گفته بود اینترنت را برای مردم ایران تهیه می‌کنیم گفت: اولا این ادعا اکنون ممکن نیست، برنامه‌هایی برای سال ۲۰۲۵ دارند که مطرح کرده‌اند، اما بهتر است بدانند ملت ایران نیازی به ادعای دروغین حمایت شما ندارد، دولت شما همان دولتی است که سالها از هر اقدامی علیه ملت ایران فروگذار نکرده، اگر ادعای راستگویی دارید، داروی کودکان سرطانی ایرانی را چرا تحریم کرده‌اید؟ چرا در همین حوزه استارت‌آپهای ایرانی تحریم‌های گسترده‌ای اعمال کرده‌اید؟ اینترنت به زودی به زندگی مردم ایران باز می‌گردد و دولت هم آنرا مثل چند سال گذشته توسعه خواهد داد و اتفاقا با حضور جریان ساز جوانان ایرانی، روز به روز ظلم شما و دولتتان را به گوش مردم دنیا خواهیم رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۹۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
323
عزتمند شدیم. اصلا چه قدر همه چیز خوبه! بریم جهان رو مدیریت کنیم
پاسخ ها
TD
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
همه چی آرومه، من چقدر خوشبختم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
4
230
با هرچی کنار اومدم اینترنت رو وصل کنید چون نمیتونم با این کنار بیام بد میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خشن جذاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خشگله وحشتناک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حتما با اینکارا انتظار دارن انتخابات هم بیایم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
5
227
مردم رو مسخره کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خیر خودشان ...
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تازه فهمیدی؟!!
ALI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
356
17
حفظ نظام ازواجبات است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
:))
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
این جمله. اولین بار و اخرین بار. در ایران. تالیف و منتشر شده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
569
15
هموطنان عزیز عنایت داشته باشند که قطع موقت اینترنت جهت حفاظت از امنیت و آسایش خودشان و حنثی کردن توطئه های دشمنان ایران است. به علاوه بسیاری از کشورها مانند چین اینترنت بومی و ملی خودشان را دارند. ما نیز باید بکوشیم از اینترنت پرآسیب جهانی که یکی از کانون های توطئه چینی مستکبران است منفصل شویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اره از دنیا خیلی عقبیم با این کار عقب تر هم میشیم
افرین به هوش و ذکاوتت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چی میدونی اینترنت جهانی چیه .شبکه‌داخلی ایران چی داره که ازش استفاده کنم؟؟؟؟معلوماتت در حد درقابلمس
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
راه مبارزه با بیماری ایزوله شدن نیست، بلکه باید سیستم ایمنی قوی داشته باشی تا در هر محیطی بتونی مقاومت پیدا کنی. اگه مدیریت کلان به شکلی بود که جامعه نرمال و از سلامت برخوردار بود اونوقت چیزی نمی تونست به یکدستی و سلامت جامعه آسیب بزنه. لطفا صورت مساله رو پاک نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دشمن ایران امثال خود شماها با این طرز فکری !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حالت خوب نیست
مریم
| Germany |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
همون ناشناس بمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تمام مشکلات کشور ما ...مثل تو هستن.
من برای پیدا کردن خطای فریم ورک اسپرینگ بوت باید برم سایت ریاست جمهوری سرچ کنم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تو و طرز فکر تو کی هستید که تعیین کنید ما به اینترنت وصل بشیم یانه. تمام کارامون به مشکل خورده چطور انتظار رشد اقتصاد و سرمابه گداری خارجی رو دارید. کدوم کشور و شرکتی حاصره تو کشوری سرمایه گذاری کنه
خرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اگه اینوطریه یبار شما جمع شین از همین فضای پر آسیب اینترنت استفاده کنین، امنیت سوییس رو بهم بریزید، ببینین میشه! بعدش از خودتون سوال کنید چرا امنیتتون به مویی بنده، اصلا چیکار کردین که اگه مردم با هم در ارتباط باشن امنیت دچار خطر میشه!!!!!
مسئول لحاف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بخواب لحاف یخ کرد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چقدر تو ..فکر میکنی . راهکارت اینه که اینترنت قطع بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تو چرا همه سایت های خبری هستی؟حداقل نوشتارت رو یه خورده تغییر بده
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بسه دیگه .‌برگرد برو توی غار
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
چقدر نشسته فکر کرده تا اینو از خودش در کرده ،خداقوت پهلوان ،خسته نباشی دلاور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
7
158
... امروز اینترنت وصل نشه خودمو ...از کارو زندگی انداختین منو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
4
172
تبعات قطع کردن اینترنت بسیار بیشتر از تبعات گرانی بنزین خواهد بود، شاید بشود با گرانی و تورم زندگی کرد
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
7
152
با سلام. خواهش می کنم رسانه ها بیشتر پیگر باشند تا اینترنت دوباره وصل بشه. کار بسیاری از مردم از جمله محققین که باید دائم به مطالب علمی روز دنیا در ارتباط باشند دچار مشکل شده. .
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
3
118
تو دیتاسنترهای خارجی... پرداخت نشه سرور و با دیتاش کلا پاک میکنن...
نابود شدیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
این مدیر. دروس علوم الهی خوانده. دیتاسنتر خارجی
با ....فرقش نمی دانه . مدیر متخصص معتمد هم. مهاجر شد
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
22
37
نفس اماره برای حفظ صندلی انسان مدیریتی. به ارواح شهدا هم احترام نگذاشته. دیگر ازاری را. زشت نمی پندارد .
پاسخ ها
ایمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خودت فهمیدی چی گفتی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
21
66
عزیزان، بزرگوارن، دمکرات های محترم که به وسیله دمکراسی(اونم 100%) دارین خواسته هاتون رو به ملت عرضه میکنین، بنزین گرون بشه قبول، نت رو وصل کنین جون من
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
4
138
وزیر ...ارتباطات کجاس؟ زیرزمین قایم شده؟ طفلک ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
141
نمیدونیم خاک گرونی بنزینو برسر بزنیم یا قطع نتو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
114
خدایا چرا بدادمون نمیرسی خدا مگه ...پس چرا اینترنت رو‌ قطع کردن منو بدبخت کردن
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
94
فاکتور داریم توی دیتاسنترهای خارجی... اگر پرداخت نشه سرور و با دیتاش کلا پاک میکنن...
نابود شدیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
87
خدا.... خسته شدم بخدا دیگه.....
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
152
اینم قطع بمونه تجمع بعدی برای اینترنت میشه احتمالا!!!!
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینترنت میخواهین چیکارکنین ازهمین شبکه ملی استفاده کنین وحالشو ببرین!!!خیلی هم ازاروپاوآمریکاجلوتریم!!!!!!اینترنت مال بچه سوسولاست!!!!!!!!!
ولایی رهبرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
222
10
اینترنت در کل حرام است و موجبات رفتن به جهنم را فراهم میاورد . از دولت محترم که اینترنت را قطع کردند بسیار خوشحالم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حالت خرابه عزیزم
مریم
| Germany |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بدویم بریم تو صف بهشت تا پر نشده.
هما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
...و ..طرز فکر امثال شماست که فکر میکنین رشد فکری و آگاهی بیشتر حرامه!! من دوست دارم برم جهنم… باید از شما اجازه بگیرم؟؟؟؟ عجب مملکتی داریم....!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شما لطف کن سایتهایی که باعث رفتن به جهنم میشه نرو
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شما بدو برو تو غارت زندگی کن تا جهنمی نشدی..
تاسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شما بدون اینترنت هم برا جامعه مضر هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شما کلا یه لطفی کن از اینترنت استفاده نکن نظرهم نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شما یه لطفی کن کلا از نت استفاده نکن نظر هم نده
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دیوونه خونس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
3
117
واقعا به نبوغ کسانیکه مشکلات مملکت را دارنداینجوری حل میکنندآفرین گفت !!! آخرین متدهای علمی را برای اداره کشوربکارمیگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
132
تا دو روز پیش یک برنامه نویس تحت وب بودم
امروز چی هستم؟...
چند درصد ضرر همکارای ما رو در نظر گرفتن واقعا؟..
دلم میخواد خون گریه کنم......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بدبخت شدیم همکار عزیز
منم شب و روز ندارم این چند روز
ولی یه سری از دوستان خداروشکر میکنن ازین وضعیت نمیفهمن ‌‌‌با این کارشون مردمو از خودشون بدبین تر از قبل میکنن و همچنین عصبانی تر
Ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
123
به جای این همه هزینه کردن از ابروی نظام و ...زدن به کشور و اینترنت فقط کافی بود حق اعتراض مردمو به رسمیت بشناسن تا کار به اینجا نکشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آبرو؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
101
همیشه صورت مساله رو پاک میکنیم...
کسانی که این کار رو میکنن نمیدونن که اینترنت حذف شدنی نیست؟
اگر آمریکا اینترنت ماهواره ای بیاره برا مملکت که دور از ذهن نیست خیلی واقعا میخوان چیکار کنن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
معموله چی میکنن!! سقف شهرهارابتنی میکنن والسلام تامردم سردشون نشه راحت!!!!!!!!!!!!
چنگیزخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خدا از دهنت بشنوفه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
امریکا ۴۰ ساله مبخاد ماهواره بیاره بالا سرمون. اون هیچ وقت کاری واسمون نمیکنه چون سودی واسش نداره. نتو وصل کنید من تبلیغ اسلام میکردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
137
قطع اینترنت فقط مردم رو تحقیر میکنه. مردم بچه نیستن که هر تصمیمی دلشون خواست براشون بگیرن
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
وقتی که سه نفر(بجای 270نفرنماینده مردم درمجلس) برای بنزین تصمیم میگیرن معلومه چیه دیگه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سه نفر نه یه نفر
ال طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
123
قطع عمدی اینترنت. به مشابه. کتاب سوزی عمدی. در تاریخ ارزیابی می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
3
118
جالبه کمتر از ۴۵ روز دیگه سال ۲۰۲۰ از راه میرسه و دنیا داره به چه سمتی میره ما داریم به کجا میریم؟؟؟؟
خیلی خنده داره ۳ روز اینترنت رو قطع کردن اونم تو دنیایی که تمام زندگی مردم چه مادی و چه معنوی با اینترنت گره خورده. چه تعداد کسب و کار اینترنتی باید نابود بشه تا تاثیر قطعی اینترنت به چشم بیاد؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
3
21
اینترنت وخام
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
126
احساس برادری و همبستگی با مردم کره شمالی رو دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
چند وقت دیگه باید برای کیم جونگ اون گریه کنیم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
75
وضع اینترنت = وضع حقوق شهروندی ایرانیان
جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
104
15
مردم حق اعتراض دارن.اون ارازلی ک اتیش میزنن و تخریب میکنن و شعار ضد امنیت نظام میدن رو ببرین چوب..
ولی کارهای اینچنینی صرفا پاک کردن صورت مسئله است.
وصل کنین نت رو.فقط فکر اون بیچاره هایی ر کنین ک بیکار شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
متاسفم برات
عادل صرخه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
72
همیشه به فرع نگاه میکنن و از اصل غافل میشن
در تلگرام مردم داشتن اعتراض میکردن به جای شنیدن صدای مردم تلگرام رو فیلترکردن!
الان مردم کمرشون از دزدی گرانی بی کاری و ... خم شده به جای شنیدن صدای مردم نت رو قطع میکنن!
الله علی الظالمین
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
37
اینترنت جهان جواب نمیده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
هیچکس شهروندش را عذاب نمی ده .
لواسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
74
پای را از روی سیم بردار .
حقوق شهروند را حرمت نگدار .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چکمه رو از روی سیم بردار
علوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اگر دستی رو بخدا داری
پاتو از سیم بر میداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
105
امیدوارم هرکسی که مردم رو اذیت میکنه آتیس بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
الهی آمیییییییین!!
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
71
واقعا همه چيز رو بدتر ميكنن نميگن خيلي از اين راه از اينستا دارن نون ميخورن همه چيزو كه گرون كردين حداقل نون مردمو نبريد من خودم ارايشگرم بيشتر مشتريام تو اينستا هماهنگ ميكردم الان من بايد چيكار كنم؟!
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
12
19
یک جایگاه. درمخابرات اطلاع رسانی کنید. برای انجام کار های. در شبکه که حیاتی هستند برای متقاضی و مالی بزرگ اند برای بازار و..... برای در ایران گیر کردگان .
پاسخ ها
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
واقعا با همین موضوع درخواستی شما موافقت کنن،، مشکل شما حل میشه!؟؟؟؟

حالا اصلا ما به درک، ملت هم اصلا هیچی!!! واقعاً فقط همین!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
5
20
فیلترشکنم وصل نمیشه چرا خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چون فیلتر شکنا به سرورهای خارجی وصل میشن
ثبات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
67
تازه کشور داشت به ارامش و ثبات میرسید اوضاع وخیم اقتصاد یه مقدار رو به بهبود بود مردم عادی بعد یکسال و نیم داشتن به هر ضرب و زوری دخل خرجشونو میخوروندن به هم فضای کسب و کار ارامش پیدا کرده بود قیمتها کنترل شده و مشخص بود واقعا چرا این اتفاق افتاد چه تفکری پشتش بود که همه چی ملتهب شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سطح ثباتش کم بود یه نمه بردنش بالا باز ثابت می شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
70
نابود شدیم تو ایران
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
75
آقا این چه وضیه؟ من دانشجوام. الان به خونواده ام نمیتونم زنگ بزنم. بابا جمعش کنین دیگه.
حسنعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
53
الان یکی بیادبگه این وزیرقطع ارتباطات کجاست الان؟؟؟؟؟؟اظهارنظری،هایی وهویی!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
فک کنم نت داسمونم قطعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
67
هیچ امیدی دیگه ندارم
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
منم کاملا ناامیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
69
بابا وصل کنید اینترنتو ، دیگه کسی این دروغ های رسانه میلی و سایتهای داخلی رو باور ندارم ، چرا آنقدر به خودتون زحمت میدید ، از کار و زندگی انداختید مردمو
پاسخ ها
آشوبگر هستم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آفرین
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آفرین
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
18
داستان جوانی خود شیفته. که از جوانی در جامعه به علت تصمیم غلط. ضربه خورده .
در منزل با مادرش قطع عاطفه میکند .
یا قطع شبکه اطلاعات می کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
32
17
همین که هست حق اعتراض هم ندارید مسالمت جویانه اعتراض کنید اقدام بر علیه امنیت ملی است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
3
40
سفارت مسکو خودش خواسته قطع شود .
خودش هم .....
عادل صرخه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
39
آقای ادمین اگه نظرات ما رو چاپ نکنی سایت برای شما بمونه بهتره
بدون مردم هیچی نیستید
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
4
74
صبح تا شب میگن اعتراض مدنی خوبه اشکال نداره! الان این همه آدم صبح تا شب دارن زنگ میزنن اپراتورها از قطعی اینترنت در عذابن چرا هیچکس صداش درنمیاد از سران ! حتما باید بانک آتیش بزنن مردم تا صدای اعتراض شنیده بشه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
4
38
ترو قسم به فاطمه زهرا اینترنت رو وصل کنین
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
78
منتظر تلفن از کرملین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اول زنگ یعنی مجوز اتصال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
پوتین اطمینان دهد وصل می شود ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
48
ای کاش احساساتمونو هم میتونستین سانسور کنین. تا اینقده تو عذاب نباشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
85
فکنم دارن یه مستند درس می کنن که این چن روز نت قطع بوده، جرم و جنایت 90 درصد کاهش پیدا کرده. 2345 تا عملیات تروریستی وابسته به اسراییل و امریکا هم خنثی شده! دیگر جوانان وارد سایت ها بد بد نمیشن به جاش میان سایت های خوب خوب داخلی.
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ایوللل
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شما اسمشو میذاری مستند و موضوع قطع اینترنت، با هدف هک اکانتها، و قطع تلفن همراه، برای دریافت اسمس ورودی، ایمیلها و اکانتهای شبکه های اجتماعی به صورت منطقه ای قطع شد....
جدی یا شوخی مطرح کردی، نمیدونم!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
43
13
من که.....هر دو متنفرم
دیگه از بی حوصلگی و قطعی نت دارم این دو تا رو میخونم....
بنزین رو 5 تومن کنید ولی نت رو وصل کنید ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
20
خوب تو این وضعیت آب دیدی داری ماهرانه شنا میکنی
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
30
سران قوا با خودشون چی فکر کردند که اینترنت که در کل جهان حرف اول و آخر رو میزنه قطع بشه واقعا که وقاحت دارهههههههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
80
قطع اینترنت خودش خسارت به اموال عمومیه
پاسخ ها
محمد علی امجدیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تو خیلی خوش ذوقی ناشناس جان. اموال عمومی سالهاست داره بدست این ....تخریب میشه . جمله ت رو باید از طلا نوشت.... ما که فکر میکردیم اگه ریسی بیاد وضع بدتر میشه. من چندین ماه برای روحانی در حد جان کندن تبلیغ کردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
49
واقعا این دیگه چجور امنیتی هست که داریم
پاسخ ها
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
امنیتی که به اینترنتی امنیت نباشد .......ِ
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
29
آمریکا که حرف دوستی با مردم ایران و نه نظام ایران رو میزنه، بیاد پروژه اینترنت رایگان ماهواره ای گوگل رو برای ایران عملی کنه، دیگه رو کشور که نمیتونن گنبد سربی بکش!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
54
دو دفعه دیگه تو ایران اعتراضات بوجود بیاد آب و برق و گاز مردم رو هم قطع می‌کنند

تنها نکته مثبت این داستان بی آبرو تر شدن این جماعت هست

...
ما تو این مملکت فقط سیاهی لشکر پای صندوق رای هستیم و هیچ ارزش دیگه ای نداریم

ممنون واقعا ممنون
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
54
شما هرچه می تونید نظرات ما رو سانسور کنید. ....
پاسخ ها
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حرف شمارو با تمام وجود درک میکنم!
Hgg
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
30
عجب مملکت... بابا اینترنت و وصل کنید لامصب ها بد بخت شدیم
البته اینا چه میفهمند اقتصاد یعنی چی آخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
12
دادا اینترنت جهانی چیه ما سایت های ایرانی هم نمی تونیم بریم
دو روز دیگه من سر کامپیوتر نرم ننم فک می کنه بچشو عوض کردن ها
از ما گفتن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
17
این اعضای "شاک" چه کسانی هستند؟ میشه اعضاشو به ما معرفی بفرمایید؟
پاسخ ها
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هفت روز منتظر باشید لیست منتشر میشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چه فرقی میکنه
محمدمهدی کارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
37
7
دوستان فعلا از سایت های ایرانی که سرورش توی ایران هست و باز میشه استفاده کنید تا بعد ببینیم چه خاکی باید بریزیم تو سرمون /:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چه سایتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چه سایتی؟
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
برو رادیو جیبی با باتری بخر،،، قراره همین چیزی که هست قطع بشه و تازه ممکنه برق رو هم قطع کنن.
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
جناب "ناشناس" منظورشون سایت مهتاب بود :-)
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
31
قطع نکن. قطع نکن. دست توی خانه زنبور نکن .
قهر الهی نیار. قهر الهی نیار. خاطره ازاری نیار .

چند روزه چت نکردم به محبوبم. یک چطوری نگفتم .
بچه به دنیا امد هنوز اونو ندیدم .
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
22
یک عده با اتصال خیالی به شبکه های کهکشانی و غافل از امور زمین به شبکه های ساخت دست بشر احتیاج ندارند .
وطن دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
19
تمام پایانه های فروش بیسیم قابل استفاده نیست ....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
3
46
بابا اینترنت رو وصل کنید چند روزه از کار و زندگی عقب افتادیم همه که آشوبگر نیستن...دولت محترم شما که اشتغال زایی ندارین لاقل با قطع اینترنت گند نزنید به کسب و کارهای اینترنتی با این کاراتون فقط نون یه عده رو آجر میکنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
25
آنکه می ترسد، می ترساند.آقای ... شرم کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
8
جالب این است که این کانال مربوط به آقای روحانی است وبه دستور ایشان بنزین گران واینترنت قطع شده واین کانال وا مصیبتا سر داده.
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
38
2
از فرصت استفاده کنید و وقت خالی خود را فعلاً کتاب بخوانید تا وصل شود.
پاسخ ها
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من از وقت استفاده کردم و اونقدر کتاب خوندم توی این چند روز،، موفق شدم مدرک دیپلم رو تا مقطع دکترا ارتقاع بدم،، فقط مشکل اینه، برای گذروندن طرح باید ایمیل سازمان بیاد، که متاسفانه فعلا گوگل رو برامون قطع کردن!!!

چه ملتی هستیم ما!! توی کتابها، تمام دوره های قبل از این رو خوندیم، فاسد بودن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
32
فردا همگی برای اعتراض به قطع اینترنت اغتشاش میکنن. از بچه 5 ساله تا پیرمرد 90 ساله هم میان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
2
8
هر دم از باغ بری میرسد.... بگو الهی آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
21
1
اینترنت شنبه هفته ی بعد درست میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
7
4
برقا میره ادیسون رو دعا میکنیم. الان که اینترنت رفته کیو باید دعا کنیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
19
2
من زنگ زدم گفتن نهایتا تا شنبه وصل میشه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چه خبره تا شنبه !!!!! فکر کنم همین امروز و فردا وصل شه خود همراه اول و ایرانسل با هر روز قطعی کلی ضرر میکنن
خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
6
21
هروقت كه اينترنت وصل كردن همه قضيه بنزين يادشون ميره .همين الان هم دغدغه نيمي از مردم شده اينترنت.عجيبه
پاسخ ها
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یادش بخیر....
آقای دکتر عبدالناصر همتی در گروهی بود که من ادمین گروه بودم و ایشون اسم اکانتشون، "خسته" بود!!!

بر خلاف نظر عموم مردم،، ایشون خیلی تلاش کردن، که ملت رو از ضرر خرید ارز نجات بدن.
درود بر شرف ایشون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کجاش عجیبه
ما زندگیمون رو از طریق اینترنت میچرخونیم از روزی قطع شده هیچ کالای اینترنتی خرید و فروش نشده
برنامه نویس ها بیکار شدن
کلی شغل حیرون همین نت لاک پشتی هستیم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
22
یک روایت از باستان است .
وقتی دیوار خانه را زیاد بلند درست میکنی .
یا از دشمن زیاد میترسی .
یا دیگران از تو زیاد میترسند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
27
قطع اینترنت یک برگ به پرونده ایران هراسی از نگاه سرمایه دارها اضافه کرد .
کتابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
2
13
در بی گیمی گیر کردیم
خدا برای دشمنت نیارد .
روشن زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
11
جملاتی از اطرافیان جان از دست دادهگان .

اینتر نت بود. هرکس سرگرم نیازهای خودش بود , توی خیابان برای چی برود .
قطع ارتباطاعات همه را از خانه بیرون انداخت , دنبال هیاهو .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
33
باسلام
بنزین رو ناغافل گرون کردید
اینترنتم یهوییییی
یه دفعه بگین از این مملکت برین خلاص
نون یه مشت قشر زحمت کش فروشنده اینترنتی رو قطع کردین
تبادلات خارج قطع
موتور جستجوگر پدر مادر دار هم که ندارین
الان اگه کسی یه سوال شبکه ( نه اصلا یه سوال ساده کامپیوتری) داشته باشه بره از بقال محل بپرسه!!!
این چه دمکراسیه جهان سومیه
حمیدرضا-Mosafer
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
8
16
آقا منتظر وصل اینترنت بین المللی نباشید!!!
پاسخ ها
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
در ادامه اعتراضات، اینترنت ملی و برق هم قطع میشه!
منتظر هیچ رحمی از طرف هیچ مسئولی نباشید.
گلرت گریندلوالد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کسی فکری به ذهنش می رسه برای از دست ندادن سرگرمی هامون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
4
11
ما ایرانیها عاشق ایران و عاشق همیم و کشوری زیبا و پربرکتی داریم و تا آخرین قطره خون برای دفاع از کشورمون ایستادگی میکنیم . پس چرا اینگونه مشکلات مارا نادیده می‌گیرید ؟چرا هیچ گونه حق اعتراضی نداریم؟ چرا باوجود این همه سرمایه و برکت خاکمان ،همیشه گشنه‌ایم و برای یک لقمه نان دستو پا میزنیم ؟ چرا دلتان از سنگ است و چگونه میتوانید فقط نظاره گر مشکلات مردم باشید ؟ رهبر عزیز از شما میخواهیم که بیشتر به مسولین تاکید کنید ک مشکلات معیشتی مردم را جدی بگیرند ،خیلی ها نان خشک هم ندارن بخورند و خیلی ها یک وعده غذایشان برابر با درآمد ماهیانه من است ....شرایط زندگی مردم بسیار سخت است و در این شرایط گران کردن بنزین که نعمت کشور خودمان است ،ناعادلانه است و ما مردم را ناامیدتر میکند ....این همه بدبختی یک طرف و قطع اینترنت یک طرف . دولت نباید از اینترنت بترسد همین خود باعث نگرانی مردم میشود . نان خیلی ها هم آجر شده . سرگرمی بسیاری از مردم گرفته شده . کار تدریس و اطلاعات دانش آموزان و دانشجویان به مشکل خورده . العان میشود گفت ک گزران زندگی تمام مردم از جهتی با اینترنت مرتبط است که متاسفانه غافلگیرانه از مردم گرفته شد............
اینترنت را وصل کنید ولی اینستا و تلگرام را نابود کنید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
69
6
اینترنت را وصل کنید ولی اینستا و تلگرام را نابود کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فازت چیه ؟
حمیدرضا-Mosafer
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
فکر کنم شما وی پی ان میفروشی!!!
محمد علی امجدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
8
48
دوستان، آیا دقت کردید در هیچ دوره ای اینجوری اینترنت قطع نشده بوده؟ فقط در دولت حسن روحانی و توسط وزارت کشور ایشون این اتفاق افتاده و شرم آوره که من چندین ماه از عمرم رو برای تبلیغات حسن روحانی خرج کردم. یک روزی بود که از حرف حسن روحانی که گفت دست ما روی دکمه خاموش کردن اینترنت نخواهد رفت، ذوق زده میشدیم و جیغ و سوت و کف میکشیدیم. دوره بعدی هر اصلاح طلبی اومد و گفت به من رای بدید تا وضع کشور دچار خفقان نشه، این روزها رو بیاد بیارید. وزارت کشور روحانی اصلاح طلب اینترنت رو قطع کرده و قطعا دولت های بعدی از این وضعیت، الگوبرداری خواهند کرد و این سنت حسنه تا ابد ادامه خواهد داشت. پس اگه شغلتون مثه من به اینترنت بنده بدونید روی آب نشستید و یه روزی میاد که دوباره بیکار و متضرر میشید. راستی یادتونه فکر میکردیم اگه رییسی بیاد دلار میشه پنج هزار تومن و یادتونه فکر میکردیم اگه رییسی بیاد یه روزی میاد که سه چهار روز اینترنت و قطع میکنن و فکر میکردیم اگه ریسی تلگرامو هزار سایت دیگه رو فیلتر میکنه؟ همه اینا رو یادتونه؟ سری بعدی هم هست. آقایان مسوول ما تا الانش خیلی خویشتنداری کردیم که وارد اعتراضات خیابانی نشدیم ولی ولله اینترنت برای ما مهم تر از بنزینه. پس بدونید هر لحظه داریم خودخوری میکنیم که آیا پاشم و برم بشم جزوی از اشرررراررر یا نه؟ که کم کم دارم قانع میشم بهتره منم یکی از اشررار بشم. اسم هم واقعی زدم که به خودم ثابت کنم آدم بی عرضه ای نیستم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
2
27
وقتی حتی یه موتور جستجوگر ایرانی ندارید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
2
38
وقتی حتی یه موتور جستجوگر ایرانی ندارید چرا اینترنت بین الملل رو قطع میکنید.. با این کارای مسخرتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
33
9
به نظر قطع اینترنت یک مانوره برای اجرای اینترنت ملی. دارن تست میکنند ببینند چقدر اینترنت ملی موفق عمل میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شما نمیخواد نظر بدی
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
4
10
اول اینترنت رو قط کنین ببینید چی میشه بعد اب رو قط کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
22
3
همه چی اروم‌شد و اینترنت ملیم جای خودشو گرفت
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
22
آقای جهرمی کاری نکنن پیگیری پیشکش.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
33
4
اینترنت وصل میشه چون کل ملت باید برن پیج اینستاشون رو چک کنن .اگه تو اینستا نباشن باید توی دنیای واقعی زندگی کنن که البته دنیای واقعی روی مبل نیست !
پس وصل میشه صددر صد :)
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
34
درسته اینترنت ملی یا همون اینترانت رو راه انداختین که که شبکه مالی و ۴ تا سایت داخلی بتونن کار کنن ولی کسی که اینترنتو قطع میکنه خبر نداره در اصل علم اینترنت نداره وقتی اینترنت با سرور های خارجی قطع میشه قبل از به خطر افتادن اقتصاد مملکت امنیت سیستم ها مثل اندروید که مستقیم به گوگل پلی برای جلو گیری از برنامه های مخرب اپدیت سیستم عامل ها و حتی سرور های داخلی که دارین و ... بعد از وصل اینترنت حتما مردم عزیز سیستم خود را از جهت اپدیت بروز انجام بدین ‌ شما نگران ویدیو های ارسالی مردم به شبکه های خارجی هستید درست ولی هرچقدر هم شما اینترنت وصل نکنید باز انروزی که وصل میکنید ارسال میشه فیلم ها دوما الان ملتی همچون من وخیلی ها کسب کارهای خود به طور جد و کاملا به اینترنت وصله مختل کردین ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
25
چند سالی هست که میگن توسعه پیدا میکند. ولی هر دفعه جز محدود شدن سرعت چیزی ندیدیم.البته ما مردم چیزی ندیدیم.چون خودشون باید سرعت خوبی داشته باشن که وارد توییت بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
33
لطفااا... چرا هیچکس هیچی نمیگه؟؟ این وضع تا کی ادامه داره؟؟ من همه کار و زندگیم مختل شده... آخه قطع اینترنت یعنی چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
19
بزک نمیربهارماید خربزه وخیارماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
19
من معامله گرم دسترسی به پولم ندارم حتی نمیدونم بیتکوین چنده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
20
ما به چه امیدی زنده ایم؟خسته ایم هیچ امیدی نداریمممم. مردم چه گناهی کردن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
24
نت رو قطع میکنید ؟ خدا قطع تون می کنه ها
سارا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
41
3
مگه اینترنت قطع نیس؟؟؟ پس شماها چطور نظر گذاشتین؟؟!!!!!
پاسخ ها
Ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وارد سایت داخلی بشیم مشکلی نیست ولی اینترنت بین الملل قطع هس نمیتونیم وارد اپلیکیشن ها ، تلگرام یا سایت خارجی بشیم ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یا خیلی از مرحله پرتی. یا اهل ساندیسی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
4
6
انها یکه موقع قطع اینترنت نماز وحشت خوانند .
موقع وصل نماز شکر مستحب .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
5
بزودی شاهد خبر .
اینتر نت. وصل
:(
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
33
اینترنتی که اینترنت نباشد اینترنت نیست!
من موندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
28
من موندم از وقتی اینترنت قطع شده تو صورتحساب اینترنت من میاد استقاده اینترنت بین الملل :)
خدایی من موندم ................
Ali
|
France
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
7
31
آقا من خارج از کشور الان 4 روزه منتظر 4 تا عکس و یک گزارش از بسته بندی گوشت منجمد هستم از ایران. کلا رفتم روی هوا جلو مشتری و روم هم نمیشه به این ها بگم اینترنت یک کشور برای گرانی بنزین قطعه. حداقل در هر استان یک سری مراکزی را بگذارید تا ملت بروند از انجا جلوی ناظر شما این عکسها و مدارک را با ایمیل بفرستند. زشته به خدا.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
42
آقا اولا بری جایی بگی اینترنت کشورم قطع شده همونجا بهت پناهندگی میدن میگن تو خیلی بدبختی بیا عموو ناز ناز دوما حداقل پیام رسانهارو قطع میکردین چکار دارین به کل نت بابا دانشجوها از کجا مقاله بخونن از کجا مطلب بیارن بخونن مگه عهد عتیق که ما بریم زیر نور شمع کار کنیم الان زندگی همه به اینترنت جهانی بنده ملتو از اینی که هستن عصبانی تر نکنید و اینکه در ادامه باید بگم آقای جهرمی ساکتی چرا برادر شما که همیشه از حق الناس حرف میزدی
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
17
چند روز پیش تو حسرت بنزین 1000 تومنی بودیم الان تو حسرت اینترنت !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
21
حالم از این همه زورگویی بهم میخوره. من کارم با اینترنته بفهمیننننننن
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
1
55
من یک برنامه نویس جهانی هستم به زودی مهاجرت میکنم. کشوری که با هر اعتراضی اینترنت کل رو قطع میکنه به درد زندگی نمیخوره.
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
به کجا چنین شتابان گون از نسیم پرسید
دل من گرفته زین جا هوس سفر نداری ز غبار روزگاران
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
21
توروخدا وصل کنین اینترنتو
از کار افتادیم
تمام درامد زندگیمون با اینترنت الان

من حتی از مادر پدرم دورم تصویری باهاشون حرف میزدمو میدیدمشون
ولی الان نمیتونم جز صدا خودشونو ببینم
توروخدا وصل کنین اینترنتو
ناشناس
|
Turkey
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
21
حالا هنوز مونده تبعات رو ببینن، آقای وزیر
والامنش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
6
21
۲۰:۳۰ نگاه کنید تا متوجه بشین چقدر مردم از قطع اینترنت خوشحالن و همه درحال صله رحم ... هستن!!
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
15
گوگل اسگولار یا منابع معتبر علمی دانشگاه ها قطع است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
اخه سقوط بیت کوین بخاطر عملکرد کشور چین بوده تو ته پیازی یا سر پیاز تو این کشور که شکر خدا همه چی غیر قانونیه چی میگی واسه خودت کلاس چندو گذروندی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین