کد خبر: ۶۳۹۹۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

ادارات خراسان رضوی تعطیل شدند

براساس مصوبه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌ رضوی به استثنای مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی روزهای پنجشنبه 15 و شنبه 17 اسفند ماه تعطیل خواهند بود.
آفتاب‌‌نیوز :

ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، در راستای اقدامات پیشگیرانه به منظور حفظ سلامت کارمندان و کاهش ترددهای درون شهری، ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان به استثنای مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی را روزهای پنجشنبه 15 و شنبه 17 اسفندماه تعطیل اعلام کرد.

براساس این گزارش این تصمیم به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان متولی حوزه بهداشت و سلامت استان و با تایید استاندار خراسان رضوی اتخاذ شده است.

ادارات خراسان رضوی تعطیل شدند

در این گزارش به هم‌استانی‌ها توصیه شده است از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و مسافرت، خودداری و برای حفظ سلامتی خود در منزل استراحت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد رضا کلایی شهردار مشهد نیز طی نامه‌ای از استاندار خراسان رضوی خواسته بود با توجه به لزوم عملیات گسترده ضدعفونی در روزهای آتی به ویژه در محل‌های تجمع مسقف و فضای باز و صیانت بیش از پیش از شهروندان روزهای پنجشنبه ۱۵ و شنبه ۱۷ اسفند در شهر مشهد تعطیل عمومی اعلام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
0
0
آیا دادگاه حقوقی شعبه ۵۸ سابق و ۲۱ فعلی بخاطر کرونا تعطیل است یا نه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین