کد خبر: ۶۶۸۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

ورزشگاه آزادی آماده میزبانی شهرآورد است

مدیر مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد: این ورزشگاه آمادگی کامل برای میزبانی از شهرآورد تهران را دارد و بدون هیچ مشکلی پذیرای دو تیم پرسپولیس و استقلال خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :

قدرت الله سیف گفت: ورزشگاه آزادی مانند تمام دیدارهای پیشین پرسپولیس و استقلال آمادگی کامل را برای برگزاری این دیدار دارد. زمین چمن و امکانات جانبی استادیوم فوتبال و ... مهیاست تا به خوبی پذیرای دو تیم باشد.

وی اظهار کرد: پرسنل ورزشگاه آزادی دو تا سه روز است که به صورت شبانه روزی در حال آماده سازی این ورزشگاه برای برگزاری شهرآورد هستند. امیدوارم این بار هم بدون مشکل میزبان مسابقه پرسپولیس و استقلال باشیم.

ورزشگاه آزادی آماده میزبانی شهرآورد است

وی با اشاره به نشستی‌ که روز گذشته در سازمان لیگ انجام پذیرفت، خاطرنشان کرد: تمام عوامل اجرایی شهرآورد تهران با یکدیگر هماهنگ هستند تا ان‌شاءالله امروز شاهد برگزاری یک دیدار خوب باشیم. ما هم در ورزشگاه آزادی با تمام توان در خدمت خواهیم بود. روز گذشته هم کانون هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال تا ساعت ۱۰ شب در ورزشگاه حضور داشتند و مشغول اجرای طرح های موزاییکی تیم های خود بودند.

سیف در پایان ضمن مطلوب خواندن شرایط زمین چمن ورزشگاه آزادی گفت: با وجود این که در فصل تابستان قرار داریم و معمولا در این فصل از سال چمن ورزشگاه مشغول استراحت بین تعطیلات لیگ برتر است. خوشبختانه زمین چمن ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد و با کیفیتی مطلوب به مانند گذشته آماده برگزاری مسابقه فوتبال است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه ۵ شهریور ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تا رقیب تراکتورسازی در فینال مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین